Wiosenne ATC


Cześć!

Dziś wiosenne ATC. Choć w zasadzie przygotowane do tematu "Znaki zodiaku - BYK". No ale, czyż jest bardziej wiosenny znak zodiaku od byka, który świętuje na przełomie kwietnia i maja? 😉
Dlatego też moje ATC jest wiosenne. Zielone i kwiatowe, z konwaliami, które są atrybutem byków. Nawiasem, sama też jestem byczek, majowy
😉






Lubię luźno interpretować ten zodiakalny cykl wyzwań. Postanowiłam, że przez cały rok, na każde wyzwanie, przygotuję ATC, które nie będzie dosłowną interpretacją znaku zodiaku. Na koniec roku pokażę Wam całą serię 😊

--------------------------------------------------
Pozdrawiam serdecznie 😊

https://www.instagram.com/pracownia.esme/https://esmescrap.blogspot.com/2019/11/proste-kartki-bozonarodzeniowe.html

Komentarze

  1. Śliczne! Jaki uroczy bukiecik stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześlicznie wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Occh, są śliczne. Taaakieee wiosenne. Takie lekkie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! Wiosenne takie i kwietne :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rośnie piękna kolekcja! W majowym atc doszukiwałam się byka, ale doczytałam tekst i już wszystko wiem :) Maj to też mój miesiąc ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale cudne skojarzyło mi się z majem, może przez konwalie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piękne! Bardzo wiosenne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Wam serdecznie :) Cieszą mnie Wasze wiosenne skojarzenia, wszak byk to znak wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiosenne ATC wygląda ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Iście wiosenne, cudownie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie cudowne, wiosenne atciaki:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.