Rubinowe serce - efekt kamienia



Cześć!

Rubinowe serce, które prezentuję Wam poniżej, powstało techniką, po którą dawno nie sięgałam. Jest to decoupage z użyciem papieru ryżowego, na bazie akrylowej. Niezbyt często sięgam po tę formę pracy, ale tym razem zadziałała zasada "urodziło się w głowie i od razu powstało". Wszystko to za sprawą wyzwania w Art-Piaskownicy i papieru ryżowego od ITD Collection. Na swoim koncie mam prace z efektem kamienia, a także prace z wykorzystaniem samych kamieni, jako takich. Tym razem coś innego. Serce ozdobiłam rubinowym papierem (zatem mamy kamień szlachetny) i dodałam nieco złota - przy życiu folii do złoceń. Do tego mała dekoracja kwiatowa, koronka, sznureczek i gotowe 😊








--------------------------------------------------
Pozdrawiam serdecznie 😊

https://www.instagram.com/pracownia.esme/https://esmescrap.blogspot.com/2019/11/proste-kartki-bozonarodzeniowe.html

Komentarze

  1. Z tą koronką i kwiatuszkami wygląda cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! To połączenie rubinu i złota daje niesamowity efekt :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda niesamowicie Kasiu! Mnie na pierwszy rzut oka skojarzył się z bursztynem. Pewnie jest lekkie, a przez użyte kolory zdaje się być ciężkie i solidne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne serducho, kojarzy mi się z medalionem w którym można umieścić zdjęcia ukochanej/ego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Woooow! Ma niesamowite kolory to serce! Koronka z kwiatkiem całość ładnie zamykają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję! Cieszą mnie Wasze miłe słowa, fajnie, że serce nasuwa skojarzenia solidnego, ciężkiego medalionu, o to właśnie chodziło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wygląda to serducho, jak klejnot. Wcale nie przypomina techniki dekupażu. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądają te złocenia. A surowość kamiennego serca przełamują kwiaty i koronka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne serce!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow 😍 wspaniale serce😍

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.