Popołudniowa herbatka wśród róż



Cześć!

Dziś zapraszam Was na popołudniową, jeszcze wakacyjną herbatę. Nim jesień rozgości się na dobre, cieszymy się końcówką wakacji i babim latem. Bardzo lubię ten przed-jesienny czas. Nadal jest ciepło, a dodatkowo przyroda nabiera coraz żywszych barw, no i zaczynają pojawiać się grzyby 🍄 A w rodzinie znana jestem z tego, że uwielbiam zbierać grzyby, pomimo tego, że w zasadzie prawie wcale ich nie jadam 😂

A nasze herbaciane spotkanie będzie się odbywać w stylu romantycznym i kobiecym, do udziału zapraszam zatem wyłącznie panie, koniecznie w zwiewnych sukniach 😀
Z okazji tego spotkania przygotowałam tag, oczywiście romantyczny i kobiecy 😊





Zaznaczam, że spotkanie odbędzie się w asyście moich pomocników 😀




PS jak Wam się podoba nowy wygląd mojego bloga? Szczególnie po wejściu na stronę główną. Koniecznie dajcie znać 😊

PS2 Pracę zgłaszam do udziału w zabawach:
 https://sklepmiszmaszpapierowy.blogspot.com/2019/08/wyzwanie-47-dowolna-praca-z-tekturka.html
użyta tekturka: banerek z listkami


http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2019/08/otworz-szuflade-w-sierpniu.html

 -----------------------------------------------------
Pozdrawiam 😊

Komentarze

  1. Uroczy! Zawsze chciałam się nauczyć, jak wykorzystać kaboszony z zegarem, bo kiedyś zamówiłam kilka tylko dlatego, że mi się spodobały, a teraz leżą. No to już wiem. :)
    Ja też kocham zbierać grzyby! Zbierałam od wczesnego dzieciństwa! Jadam tylko marynowane i tylko kapelusze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Cieszę się zatem, że udało mi się zainspirować Cię :) Ja bardzo lubię zegary i kaboszony. Czekam na Twoją pracę z zegarem :)

      Usuń
  2. Świetny tag! Delikatny.
    U mnie grzybów jeszcze brak, ale mam nadzieję, że za moment się pojawia 💜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie już się pojawiły, ale brakło czasu na wyprawę do lasu. A teraz sucho... Czekam na zmianę pogody ;)

      Usuń
  3. Śliczny, romantyczny tag :)
    Wystrój fajny, tylko u mnie na komputerze sekcja "popularne posty" nachodzi na wpisy do bloga, jest za szeroka.
    Nie zbieram grzybów, choć je bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ta sekcja to jest ten boczny, rozwijany panel, czy coś innego?
      A co do grzybów, to może ja będę zbierać, a Ty jeść? :D

      Usuń
  4. Przepiękna praca, bardzo delikatna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu, uroczy czas na herbatkę :) A dzięku pomocnikowi zdradziłaś "od kuchni" swoją cząstkę warsztatu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Kasiu :D No to prawda, pojawiło się moje stanowisko fotograficzne. Światła już mniej niż w czerwcu/lipcu, dlatego z domu przeniosłam się do ogrodu. A wkrótce czekają mnie kursy do prywatnego studia z lampami. Albo mini studio w pracowni będę musiała zrobić...

      Usuń
  6. Piękny! Dziękuję za Twój udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny tag. Bardzo klimatyczny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny tag :) pozdrawiam ciepło z "komentarz przy kawce"

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny romantyczny tag i taki delikatny :) Nowy wygląd bloga fajny i bardzo przejrzysty! Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Gosiu :)
      Cieszy mnie, że blog stał się przejrzysty, o to mi właśnie chodziło :)

      Usuń
  10. Świetny tag, czasem z chęcią napiłabym się herbaty...

    OdpowiedzUsuń
  11. Na taka herbatkę zawsze mam ochotę! Podzielam twój zachwyt nad tą przedjesienną porą. Lubię obserwowac zmiany w kolorach wokół.
    A blog wygląda bardzo korzystnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te zmiany kolorów są dla mnie zawsze bardzo inspirujące :)
      Cieszy mnie, że zmiana bloga na plus. Pozdrawiam :*

      Usuń
  12. Tag jest piękny! Jeśli chodzi o zmiany na stronie to bardzo mi się one podobają, strona główna wygląda świetnie. Tylko tak jak wcześniej pisała Srebrnolistka popularne posty nachodzą na zdjęcia pracy i częściowo ją zasłaniają :) Ale to pewnie tylko drobna zmiana kosmetyczna i będzie tak jak być powinno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      A co do "popularnych postów" - ten problem masz na komputerze, czy na komórce? W jakiej przeglądarce? Bo u mnie nic takiego się nie dzieje i nie wiem, gdzie tkwi problem :(

      Usuń
  13. Jaki super tag, aż mnie naleciała ochota na aromatyczna herbatkę. Super projekt.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny ten tag, po prostu zachwycający :)
    Też mam takich kocich specjalistów od wszystkiego ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.