Romantyczna dekoracja na piku


Cześć!

Właśnie dobiegł końca mój planowy urlop. Nie wyjechałam w żadne egzotyczne miejsce, szykuje mi się jeszcze kilka dni wolnych w okolicach 15. sierpnia i wtedy będę "wakacjować" z rodzinką. Ale miniony urlop nie był całkiem bez wyjazdów. Odwiedziłam bowiem koleżankę po fachu 😊
Nieco spontanicznie wpadłam na pomysł, żeby odwiedzić scraperkę, z którą od dłuższego czasu znam się tylko wirtualnie. Bardzo dobrze nam się rozmawia w sieci, więc uznałam, że warto spróbować również na żywo. Mamy dzieci w zbliżonym wieku, więc spakowałam walizkę, zabrałam moją córcię i w drogę!
Czasu na scrapowanie miałyśmy co prawda jak na lekarstwo (przy dzieciach ciężko 😋), ale udało się razem potworzyć.
W związku z tym, że Kasię urzekły moje dekoracje na piku, które ostatnio dość często tworzę, postanowiłyśmy, że to będzie forma, którą się zajmiemy.
Moja dekoracja jest romantyczna, kobieca i bardzo delikatna. A na niej mnóstwo kwiatów i motyle, które bardzo lubię umieszczać w pracach 😊
I napis, który będzie mi przypominać o miłym spotkaniu
😊









-----------------------------------------------------
Pozdrawiam 😊

Komentarze

  1. Pomyślałam, że zerknę i sprawdzę czy post z pikiem już gotowy. I proszę! Jest! :) Ślicznie wyszedł Kasiu - już Ci to mówiłam ;) Fajnie było patrzeć jak robisz go "od podstaw" ;) Mój czeka jeszcze na zdjecia, i też niebawem się pochwalę. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, dwie urocze Kasie się spotkały :) Piękny Kasiu! To teraz czekam na ten drugi, u drugiej Kasi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna dekoracja ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna dekoracja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, piękna praca i zazdroszczę takiego spotkania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna dekoracja :) zazdroszczę takiego spontanu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne dekoracja i na pewno bardzo fajne spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać że spotkanie było bardzo twórcze. Piękna ozdobą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałą dekoracja.

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna dekoracja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna praca! Uwielbiam takie twórcze spotkania :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.