Motylowy kufer




Cześć!

Dziś chcę Wam zaprezentować pracę w technice, w której dawno nie tworzyłam.
Jest to kufer stworzony techniką decoupage serwetkowego. Co prawda przy pomalowaniu kufra farbą i naklejeniu serwetki polemizowałabym z nazywaniem tej techniki "decoupage'm", ale nie będę drobiazgowa 😉
W każdym razie boki i spód pomalowałam farbami kredowymi i lakierem matowym, wnętrze to natomiast bejca i lakier satynowy. Na wieku nakleiłam cudną serwetkę i ją także pomalowałam lakierem matowym. Dla kontrastu motyle potraktowałam żywicą (żeby były wypukłe) i pomalowałam lakierem kameleonowym, który w zasadzie jest lakierem z domieszką bardzo drobnego brokatu. Fragment serwetki "wylądował" jeszcze na sklejkowym kole, które nakleiłam po wewnętrznej stronie wieka - lubię ozdabiać ten element szkatułki, to zawsze jest fajną niespodzianką i miłym elementem zaskoczenia 😊











 -----------------------------------------------------
Pozdrawiam 😊

Komentarze

  1. Piękne! Aż chce się w nim ukryć jakiś wyjątkowy skarb.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bogaty w szczegóły, piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie piękny kuferek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna! Oj dlugo juz nie dekupoazowałam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna szkatułka, uwielbiam tą serwetkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie delikatny. Ja lata nie dekupażowałam, bo nie mam gdzie gotowych przechowywać, ale lubię podziwiać na blogach prace wykonane w tej technice.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny, bardzo delikatny i romantyczny :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.