Romantyczna kartka ślubna z sercem



Cześć!


Dziś witam Was romantycznie 😊 
A to za sprawą kartki ślubnej. W zasadzie to taka klasyka jest: jasne kolory, serca, kwiaty. Ale dodałam jej nieco błysku za pomocą holograficznego pudru do embossingu i opalizujących perełek.
 
Zdradzę Wam, że sierpień to miesiąc mojego ślubu. A od pamiętnej daty mija właśnie 9 lat. Całkiem sporo. A sam ślub? Pozostawił miłe wspomnienia, bardzo dobrze się na nim bawiłam. Tylko ten upał! Ależ wtedy było gorąco. Nawet klimatyzacja na sali miała problem. Do tego stopnia, że… wywaliła korki i na sali zapadły ciemności 😀 Przez jakiś czas wesele odbywało się przy świecach - romantycznie 😆








Praca bierze udział w zabawie:
http://snipart-pracownia.blogspot.com/2019/08/wyzwanie-53-challenge-53-summer-love.html
-----------------------------------------------------
Pozdrawiam 😊

Komentarze

  1. Delikatna kartka, pełna uroku :) Same perełki pewnie by nie pasowały, ale że dodalaś kropeczkowy papier i kropeczkową koronkę, jak dla mnie świetnie wszystko się synchronizuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że z tymi kropkami rto "samo mi wyszło"? Nie zrobiłam tego celowo, po prostu jakoś tak mi pasowało :D

      Usuń
  2. Piękna i bardzo romantyczna. Śliczne jest to ażurowe serduszko - pięknie się skrzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Też lubię ten skrzący efekt, jest delikatny, a jednocześnie efektowny :)

      Usuń
  3. Śliczna kartka, bardzo lekka i romantyczna :)
    Wszystkiego dobrego dla Was ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna! śliczne to serduszko z diamencikami <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest taka cudownie romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna i bardzo romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, delikatna praca 💕

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna kartka ❤️ dalszych wspaniałych lat życia Ci życzę ❤️

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie delikatna i romantyczna kartka.
    Serce prezentuję się przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna i jak się fajnie błyszczy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała kartka :) Życzę Wam kolejnych szczęśliwych lat! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietna karteczka! Dziekujemy za udzial w wyzwaniu SnipArt! Pozdrawiam, Maka ;-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.