Shaker box czy shadow box? - Dekoracja w stylu morskim




Cześć!

Dziś mam dla Was pracę, którą nie wiem, jak nazwać. Bo zrobiona jest na bazie shadow boxa, ale w środku jest piasek, a całość chroni szybka z folii (jak w shaker boxie). Może pomożecie mi rozstrzygnąć ten dylemat wymyślając jakąś nową nazwę? 😉
Dekorację zrobiłam używając zestawu do patyny (zestaw farm akrylowych w odpowiednio dobranych kolorach). Dodałam też pastę do rdzy i kilka kolorów past woskowych. W środku umieściłam małe stworzonka, trochę chrobotka, kotwicę i sypnęłam nieco piasku. Na zewnątrz przykleiłam kilka pobielanych gałązek i chrobotek.
Lubię takie morskie dekoracje. To kolejna na moim koncie, niedawno pokazywałam rozgwiazdę, a w zeszłym roku był kufer z dna morza, który bardzo przypadł Wam do gustu. Był też wakacyjny retro layout oraz doniczka marynistyczna - z kursem.

A poniżej "kilka" zdjęć morskiego shaker-shadow boxa.
Chyba przesadziłam z ilością 😅

















  
 -----------------------------------------------------
Pozdrawiam 😊

Komentarze

  1. wow Kasiu, świetny pomysł, a wykonanie mistrzowskie! to chyba po prostu skarb z dna morza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie prace!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna praca, cudny każdy szczegół.

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo fajne fajne :) świetny klimat!

    OdpowiedzUsuń
  5. O ja, ale cudo! Świetny klimacik yczarowałaś. I jak wspaniale to wszystko połączyłaś. Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo klimatycznie zachwycająca ozdoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł i wykonanie, podziwiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.