Wiadereczko pełne wiosny



Wiosnę niosę w wiadereczku - żółtą, zieloną i zwiewną 😊


Prosta wiosenna dekoracja


Dwa dni temu prezentowałam Wam dekorację w pastelowych kolorach, taką shabby chic. Tym razem kolory są typowo wiosenne, czyli zielony i żółty.
Za bazę posłużyło mi metalowe wiadereczko, które wypełniłam chusteczkami papierowymi, a na to przykleiłam zielony chrobotek. Dodałam jajeczka, kwiatki, kurczaczka ze sklejki i kilka białych piórek. Kurczaczka malowała moja córcia - wyrosła mi chyba mała pomocnica 😉 Coraz częściej i coraz chętniej ze mną "pracuje". I coraz lepiej jej to wychodzi. Przed nami wspaniały czas wspólnej twórczości 💕
Wiadereczko okleiłam jeszcze zieloną wstążką w kropki i dodałam akrylową różyczkę.
Proste, prawda? 😉
Jednocześnie serdecznie zapraszam Was do udziału w zabawie na blogu Od A do Zet pt. "Za zieloną mgiełką".





Bawię się w wyzwaniu:https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEguhIkhJea39amQjXdGOrY5vZnaKmXo_LGU9E8QvQbsfN5w-ZilCAbKnKqx_WzK0Kdf5trCdRGBwGUShfSmESBpxirxCblclKkfqzZHLou9wFz48bw6brXd_uKEsY24j6BeVV5wi1Fh3DA/s1600/logo+wyzwanie.png
-----------------------------------------------------
No to dzisiaj przyznać się, kto lubi wiosnę "kurczaczkową? 😁
Przesyłam moc pozdrowień 😊

Komentarze

  1. Piękna dekoracja😍 moi chłopcy też coraz chętniej pomagają mi pracach scrapowych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      No i super, że pomagają, takie prace świetnie wpływają na rozwój dziecka :)

      Usuń
  2. Kurczaka pomalowała po mistrzowsku, gratulacje pomocnicy, ja muszę jeszcze na to poczekać :)
    Fajna dekoracja, bardzo pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To prawda, pomocnica pierwsza klasa :D

      Usuń
  3. oooo wiosna przyszłą :) świetne wiertareczko, gratuluję pomocnicy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No przyszła, przynajmniej w wiadereczku, bo za oknem tak średnio ;)

      Usuń
  4. Piękna wiosenna dekoracja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta niestandardowa wiosenna praca mnie urzekła, ale ta też jest naprawdę śliczna :)
    Ale to tamto jajo utkwiło mi w głowie... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Tamto jajko też jest moim faworytem ;)

      Usuń
  6. Piękna wiosenno-świąteczna dekoracja. Świetnie będzie ozdabiala wielkanocny stół.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna ta wiosenka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.