Wiosenne jajko shabby chic - dekoracja


- Puk, puk!
- Kto tam?
- Wiosna 🥀



Wiosenne jajko


U mnie wiosna jest póki co delikatna, pastelowa i rozbielona. Taka wiosna shabby chic. Bardziej pasuje mi do wnętrza, poza tym może dłużej cieszyć oczy, niż dekoracje typowo żółto-zajączkowe (choć i takie się pojawiają i też Wam takie zaprezentuję).
Tym razem dekoracja na bazie od Woodouts - jajko z podstawką. Okleiłam całość cudnym papierem ITD Collection. Wzór rózyczek tak bardzo mi się spodobał, że nie chciałam go zasłaniać ozdobami, dlatego też kompozycja z różyczek, mchu, sizalu i papierowych "koperków" została przeze mnie umieszczona z przeciwnej strony. Na jajku przysiadł także azurowy motyl (Wycinanka) oraz całkiem spora ilość emaliowanych kropek w kolorze pudrowego rózu. Uwielbiam takie dekoracje 😊







Bawię się w wyzwaniu:https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEguhIkhJea39amQjXdGOrY5vZnaKmXo_LGU9E8QvQbsfN5w-ZilCAbKnKqx_WzK0Kdf5trCdRGBwGUShfSmESBpxirxCblclKkfqzZHLou9wFz48bw6brXd_uKEsY24j6BeVV5wi1Fh3DA/s1600/logo+wyzwanie.png
-----------------------------------------------------
Lubicie pastelową wiosnę, czy wolicie tę "kurczaczkową?
Przesyłam moc pozdrowień 😊


Komentarze

  1. Jak cudnie! Tak lekko i romantycznie.
    Ja tam wiosnę lubię w każdym wydaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie cieszy wiosna w każdym wydaniu, ale ta Twoja tutaj jest boska! Pięknie ozdobiłaś to jajo - kolorystyka bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW!!! Pierwszy raz ta praca śmignęła mi na fb, i już wtedy bardzo mi się spodobała. Teraz nie mogę się na nią napatrzeć. Bardzo podoba mi się to jajo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo mi się miło zrobiło dzięki Twojemu komentarzowi :)

      Usuń
  4. Piękna ozdoba, piękne delikatne kolory ❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne jajo, zdecydowanie wolę pastelowa niż żółto kurczakowe 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna ozdoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne jajeczko :) piękna ozdoba

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne pastelowe jajeczko...ślicznie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Woow, przewspaniała praca. Minimalizm przeogromny (dziwnie chyba sformułowanie) ale jest niesamowita! Te motyl, półperelki i kwiaty no niesamoite!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.