Motylowe ATC




Cześć!

W tym roku wśród moich prac więcej będzie ATC (czyli Artist Trading Card). Wszystko za sprawą tego, że dołączyłam do grupy wymiankowej w tej właśnie tematyce.

ATC - motyl


Jeden tegoroczny zestaw ATC już Wam pokazywałam, były to karty ATC w temacie "Gwiazda". Kolejne ATC, jakie stworzyłam było w temacie "Aparat", ale te pokażę Wam w innym terminie. Dziś za to m,am dla Was ATC w temacie "Motyl", które jednocześnie są moją inspiracja dla sklepu Od A do Zet.
Coraz śmielej sięgam po ATC, jeszcze do niedawna taka mała forma była dla mnie... przerażająca 😁 Zupełnie nie wiedziałam, jak ją "ugryźć", żeby odpowiednio zagospodarować. Ale czuję się w tym temacie coraz lepiej, więc mam nadzieję, że wytrwam do końca roku w postanowieniu brania udziału w jednej wymiance miesięcznie 😊







-----------------------------------------------------
Tworzycie ATC?
Pozdrawiam serdecznie 😊

Komentarze

  1. Piękne ATC. Musze kiedyś sama spróbować 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) I polecam spróbować, to bardzo fajna forma.

      Usuń
  2. Wyszły fantastycznie! Chętnie zobaczyłabym tutorial, jak robisz ATC. Dla mnie ta forma nadal jest przerażająca. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, naprawdę tutorial? Dzięki za feedback, wezmę to pod uwagę! :)

      Usuń
  3. Piękne maleństwa!❤ Muszę sama spróbować zrobić, bo w mojej kolekcji nie ma jeszcze ani jednej kary ATC...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem próbuj, a potem daj znać, to się wymienimy :)

      Usuń
  4. Fantastyczne prace, najbardziej podobają mi się te napisy, takie inspirujące... Fajne stonowane kolorki tych prac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kolorki bardzo "moje", a napisy pieczołowicie dobierałam ;)

      Usuń
  5. Śliczne maleństwa :) uwielbiam ATC ale ostatnio coraz rzadziej sięgam do tej formy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Może warto wrócić, choć na chwilę? ;)

      Usuń
  6. Przepiękne motylowe ATC :) Uwielbiam te maleństwa!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne inspirujące maluszki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne prace, szczerze jeszcze nie robiłam ATC i nie próbowałam, ale może kiedyś kto wie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      ATC nie takie straszne, więc polecam spróbować :)
      A ja chyba zrobię kursik, więc może będzie to dodatkowa motywacja :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.