Świąteczna kartka z nietypowym patchworkiem




Witajcie!

Dziś mam dla Was jedną z ostatnich w tym roku kartek bożonarodzeniowych. Jeśli się nie mylę, to będę miałą dla Was jeszcze tylko jeden wpis z kartką świąteczną. Tym razem kartkę zdobi...


Okrągły patchwork


Niezbyt często Robię kartki z patchworkiem, ale zdarza mi się. Dotychczas zwykle były to kartki z kwadracikami. Ale ostatnio wpadłam na pomysł, żeby zrobić kartkę z okrągłym patchworkiem. Po prostu powycinałam wykrojnikiem kółka, wykorzystując do tego oczywiście resztki papierów. W zasadzie to pomysł pojawił się samoistnie, gdy postanowiłam zrobić kartkę z tą okrągłą grafiką. Małe kółeczka oraz duże kółko z grafiką nakleiłam na dystansie, dzięki czemu kartka nabrała fajnej przestrzenności. Choineczki posmarowałam klejem i sypnęłam na nie trochę brokatu. Za to napis ozdobiłam embossingiem - białym i holograficznym.
Całość swobodnie mieści się w kopercie, ale jest (chyba) dość efektowna 😊




------------------------------------------------------

Serdecznie pozdrawiam 😊

Komentarze

  1. Piękna kartka. A patchwork w kształcie koła- super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł, który świetnie się prezentuje :) śliczna, bardzo mi się podoba, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny pomysł, pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł. Piękna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię kartki z motywem patchworku, Twoje wykonanie jest świetne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł, śliczna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pomysłowa, świetny sposób na wykorzystanie ścinek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna, bardzo pomysłowa kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna, oryginalna, elegancka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ śliczny patchwork :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Patchwork inny niż tradycyjne kwadraty. Śliczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna i pięknie się błyszczy!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.