Granatowa róża z foamiranu



Witajcie!

Zimowe i świąteczne projekty opanowały ostatnio blogosferę (mojego bloga też trochę 😊), dlatego dziś mam dla Was coś w zupełnie innym klimacie

Dużo foamiranu w roli głównej


Jakiś czas temu prezentowałam Wam kremową różę wykonaną z foamiranu. Później powstały jeszcze dwie koleżanki, tworząc bukiet. Tym razem róża jest jedna, za to granatowa. A do niej kilka białych maluszków.
Różę stworzyłam tym samym sposobem, co kremowe. Każdy płatek wycięłam i uformowałam oddzielnie, a potem skompletowałam w całość, tworząc kwiat. Róża miała być ciemno granatowa. Niestety nie udało mi się zdobyć aż tak granatowego foamiranu, więc postanowiłam przyciemnić ten, który miałam do dyspozycji. W ruch poszły pastele: granatowy i… czarny. Początkowo bałam się, że róża będzie wyglądać, jak ubrudzona, ale moje obawy były niesłuszne. Ostateczny efekt jest bardzo ciekawy.
Granatowa róża stanowi centrum bukietu. Do niej dodałam mniejsze, białe kwiatuszki. Te są wycięte już wykrojnikiem. Z formowaniem nie było kłopotu, bo robiłam je z pianki jedwabnej, więc nie było potrzebne nawet żelazko. Choć przyznaję, że kilka sztuk „zamordowałam” nadmiernym miętoszeniem 😋 i trzeba było wyciąć dodatkowe płatki.
Gotowe kwiatki zestawiłam z zielonymi gałązkami, całość ozdobiłam dodatkowo girlandami perełek, a bukiet oplotłam sizalem. Docelowo bukiet umieszczony został w szklanym wazoniku. U mnie jest w słoiku, tak „do przymiarki”, bo akurat nie posiadam stosownego szklanego wazonu 😋
Bukiety powstały w ilości czterech sztuk i powędrowały na stoły do restauracji, na przyjęcie z okazji ślubu 😊
Jak się Wam podoba taka ciemna róża? Ja widziałam kiedyś różę z czarnej pianki i muszę Wam powiedzieć, że wyglądała niesamowicie! 






 


------------------------------------------------------
Serdecznie pozdrawiam 😊



Komentarze

  1. Śliczne bukieciki Kasiu.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Róża jest zachwycająca i pięknie komponuje się z resztą kwiatów.
    Podziwiam, bo mi wychodzą zamiast róż główki sałaty. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No udało Ci się mnie rozbawić tą sałatą :D
      Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  3. Przepiękne bukieciki :) w Różach się zakochałam <3 niesamowity kolor i piękne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jakie piękne bukieciki...cudowne róże:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Róża prześliczna, kolor bajeczny

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak prawdziwa! I kolor idealny, uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Matko jakie piękne te bukiety!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam piękne kwiaty, ja lubię je oglądać i podziwiać lecz sama mało robię zwłaszcza te duże nie wychodzą mi ładne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy ma cierpliwość do robienia kwiatów, zwłaszcza dużych. Przyznam, że ja pod koniec robienia tych bukietów też już miałam dość foamiranu ;) Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Wow, przepiękne bukieciki. Cudowny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie cudne te bukieciki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.