Shaker box z bałwankiem


Za kilka dni Wigilia, zatem w moim domku coraz więcej świątecznych dekoracji. W tym roku wiele z nich stworzyłam z myślą o naszej córci. Co prawda Olcia uwielbia wszystkie moje prace i jest największą fanką mojej twórczości 😉 ale lubię ją rozpieszczać jeszcze bardziej tworząc prace nieco bardziej w dziecięcym stylu.


Bałwankowy shaker box


Jedną z nowszych dekoracji naszego domku jest shaker box z bałwankiem. Bardzo spodobała mi się grafika tej serwetki, ale pierwowzór był dość nostalgiczny – w brązach i beżach, stonowany i spokojny. Postanowiłam więc nieco ją ożywić. Postawiłam na shaker box, bo dzięki temu mogłam dodać trochę kolorowych błyskotek. Kolorystycznie dopasowałam je do pasków na szaliku bałwanka. Dosypałam też nieco brokatu w kolorze miedzianym. Trochę się poprzyklejał w rantach i do folii, ale w zasadzie nie przeszkadza mi to. Kolorystykę i motyw pasków zastosowałam też na ramce dekoracji. Pomiędzy paskami dodałam też nieco brązowo-złotych kreseczek, które rozdzielają poszczególne paski. 
Obrazek zrobiłam na okrągłej bazie Woodouts, do której użyłam dwóch ramek, pomiędzy które wkleiłam folię.

Chyba udało mi się trochę „ożywić” tę serwetkę? Jak uważacie?











------------------------------------------------------

Serdecznie pozdrawiam 😊

Komentarze

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.