Pastelowa, zielona kartka wielkanocna


Jeśli ktoś z Was przegapił, to przypominam, że od wczoraj mamy wiosnę 😀 W związku z tym, że za oknami zieleni ani ciut, za to sporo bieli, to postanowiłam zazielenić trochę pracownię. Kolor zielony bardzo mi pasuje do kartek wielkanocnych, więc właśnie taka powstała. Myślę, że to jedna z ostatnich kartek wielkanocnych, które powstaną u mnie w tym sezonie.
A gdyby ktoś szukał tych pięknych papierów, z których kartka jest zrobiona, to polecam zajrzeć do Craft O'Clock 😉


-------------------------------------------------------
Pozdrawiam wiosennie 😉,

Komentarze

  1. Wyszła pięknie. Kolorystyka z muśnięciem wiosny, ale jeszcze z resztkami zimy, takie przedwiośnie :) Układu kartki nie skomentuje, wiem, że to Twój uluniony, w tej kolorystyce to chyba debiut:) Ponadto piękne tekturki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz, tak się właśnie zastanawiałam, jakie mam skojarzenia z tą kartką. Masz rację, jest całkiem przedwiosenna :) A układ? No cóż, chyba mnie już nie opuści :D
    Dziękuję i pozdrawiam Cię serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.