Szkatułka z miętową różą


Urzekła mnie ta grafika z różą. To była miłość od pierwszego wejrzenia. To połączenie delikatnej, pastelowej mięty na róży z dość mrocznymi, ciemnymi liśćmi... Cudowności 💙
Ta grafika to papier. Znalazł się on wśród innych w paczuszce-nagrodzie, którą dostałam za zwycięstwo w zabawie na blogu Art-Piaskownica.

Papier wylądował na wieczku szkatułki. Jej boki ozdobiłam wzorem róż nałożonym przez szablon. Całość pokryłam farbami kredowymi, dodałam przecierki  i trochę chlapań oraz cieniowania. Wewnątrz dodałam odbitkę stempla. Całość zawoskowałam, dzięki czemu uzyskałam cudownie satynową powierzchnię.
Przyznaję się od razu do tego, że pudełeczko zrobiłam dla siebie i nikomu nie oddam 😁 Ostatnio dość często tworzę dla siebie, pewnie dlatego, że wreszcie mam miejsce, żeby to wszystko eksponować 😏 Styl szkatułki trochę odbiega od stylu prowansalskiego, który staram się wprowadzać do swojego domku, ale za to pasuje kolorystycznie, więc zostaje i już 😉







Na zakończenie chciałam jeszcze zgłosić moje pudełeczko do zabawy na blogu (bo wszak powstało jako podarek dla kobiety, a że dla samej siebie, to przemilczymy 😛):
 http://tdz-wyzwaniowo.blogspot.com/2018/02/na-dzien-kobiet-wyzwanie-27.html

-------------------------------------------------------- 
Pozdrawiam ciepło,



Komentarze

  1. Kasiu jestem pełna podziwu dla Twojego talentu jeśli chodzi o zdobienie szkatułek! Ta jest naprawdę wspaniale zrobiona. Jest przemyślana i niczego nie jest za dużo, ani za mało. No i dodatkowo ciekwie ozdobiona w środku :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasieu, dziękuję! <3 Szkatułki to moja wielka miłość, cieszy mnie, że udaje mi się choć trochę tę miłość pokazać :) A środek szkatułki jest dla mnie równie ważny, co część zewnętrzna i zawsze zamieszczam w środku jakąś "niespodziankę" ;)

      Usuń
  2. fantastyczna. niby delikatna, a jednak z pazurem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, dziękuję za ten komentarz :) Cieszy mnie, że odbierasz tę pracę w taki właśnie sposób, bo taki był mój zamysł. Bo szkatuła odzwierciedla trochę mnie samą, właśnie taką delikatną, ale... ;)
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  3. bardzo przyjemnie się na to patrzy :) wcale się nie dziwię że nikomu nie oddasz, wyszło naprawdę świetnie :) niby retro rustykalna ale jednak zadziorna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Na tym mi zależało, żeby do tej delikatności miętowej róży dołożyć nieco zadziorności.

      Usuń
  4. Касия, такой очаровательный подарок порадует любую женщину. Мне понравилась палитра- это редкое сочетание мяты и розы. Очень тонко подчеркнута состаренность шкатулки. Спасибо от ТДЗ за участие в нашем задании. С теплом, Елена.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za te miłe słowa, niezmiernie mi miło, że praca się spodobała :) ozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. Jak oglądam takie ładne prace mam doładowane baterie na cały dzień :) Dziękuję za udział w wyzwaniu TDZ  

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moje baterie doładowują takie komentarze, za co bardzo dziękuję! Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  6. Śliczne pudełko, piękne kolorki :) dziękujemy za udział w wyzwaniu TDZ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i przesyłam ciepłe pozdrowienia :)

      Usuń
  7. wow, Kasia jestem pod wrażeniem- cudeńko dziękuję za zabawę z TDZ

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.