Zajączkowy koszyczek wielkanocny

W miniony wtorek na blogu Uli spotkałam przecudne zające. Koniecznie tam zajrzyjcie i zobaczcie, jaką gromadkę wyczarowała 😀 Ja zdecydowałam się na wykonanie jednej sztuki, w asyście mojej 3-letniej córeczki. Wytyczne były jasne - ma być w różowy i w zygzaki 😛 Na szczęście w swoich zbiorach miałam różowy papier w zygzaki (zapewne nie ma wzoru, którego bym nie posiadała...).
I tak oto powstał nasz zajączek, różowy i w zygzaki 😉




-------------------------------------------------------
Pozdrawiam serdecznie,

Komentarze

  1. Jaki słodziak! Bardzo fajny ten koszyczek :)
    Hmm, różowy i zygzaki, też pewnie znalazłabym taki papier w swojej kolekcji :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy razem z córcią ;)
      A co do papierów, to jakiego wzoru byśmy nie znalazły w swoich zbiorach, no jakiego? :P

      Usuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.