Błękitny czekoladownik

Uwielbiam błękity i wszystko, co wokół nich się kręci, wszelkie granaty, kobalty i turkusy. Nic więc dziwnego, że praca, którą przygotowałam z jednej z dwóch najnowszych kolekcji Craft O'Clock jest cała w niebieskościach. Do jej przygotowania użyłam kolekcji Ladies & Gentleman, w której błekity stanowią dominującą rolę. 
Przygotowałam czekoladownik. Bardzo lubię tę formę pracy, a poza tym tak jak wspominałam we wpisie Czekoladownik na dobry początek, postanowiłam w tym roku zawsze mieć choć jedną sztukę "na zapasie" 😉
Forma czekoladownika standardowa, ale zamknięcie nietypowe. Tym razem nie ma magnesików ani wstążek, tylko jest opaska zrobiona z kwiatowej dekoracji, którą wycięłam z jednego z arkuszy. Taka odmiana 🙂


-------------------------------------------------------
Pozdrawiam serdecznie,

Komentarze