Podsumowanie blogowe 2019 roku



Cześć!

W tym roku postanowiłam zrobić małe podsumowanie dotyczące mojej blogowej działalności.
Ciekawa jestem, jak Wam się spodoba taki wpis.

Na początek kilka faktów. W 2019 roku inspirowałam Was na blogach: Woodouts, Od A do Zet oraz DIY. Wszystkie te współprace zakończyły się. Natomiast w maju podjęłam współpracę z blogiem Świry Rękodzieła, gdzie nadal mam przyjemność działać 😊

Przeglądając statystyki bloga za miniony rok, pokusiłam się o przygotowanie zestawienia wpisów z mojego bloga, które były  najchętniej przez Was odwiedzane w 2019 roku. Przedstawia się to następująco:

1. Pomysły na zadania do kalendarza adwentowego - ten artykuł pobił w listopadzie i grudniu wszelkie rekordy 😋
2. Co to jest scrapbooking - poradnik, podstawy.
3. Etykiety na przetwory - do pobrania
4. Wielkanocna wymianka
5. Jesienna wymianka
6. Urodzinowy konkurs
7. Kartka z okazji obrony doktoratu - cieszy się niesłabnącą popularnością, choć wydaje mi się, że raczej wśród klientów 😉
8. Wiosenne jajo shabby chic
9. Jesienny grzybek
10. Layout z Pragą w tle

Zatem najbardziej podobają Wam się wpisy z poradami, artykułami, materiałami do poprania, konkursami, zabawami i dekoracjami. Bardzo dużo wejść miała też zakładka z moimi tutorialami. Wezmę to pod uwagę przy tworzeniu postów w tym roku 😊

A przy okazji - ważne pytania!

  • Jak odbieracie obecnie mój blog - wygląd, wpisy, tematykę?
  • O czym chcecie u mnie przeczytać w tym roku?
  • Jakie tematy poruszyć?
  • Jakie prace pokazać w tutorialach?
  • A może macie ochotę na warsztaty stacjonarne? Gdzie i z jaką tematyką?

A teraz mniej do czytania, a więcej do oglądania 😉
W związku z tym, że (oprócz bloga i strony na Facebook'u) posiadam również konto na Instagramie, skorzystałam z aplikacji generującej #bestnine, czyli 9 zdjęć z największą ilością reakcji. Poniżej TOP 9 ulubionych prac (zdjęć) moich nstagramowych obserwatorów, które zamieściłam na Instagramie:


Niektóre z tych prac zostały wykonane wcześniej, niż w 2019 roku. Pojawiły się na koncie instagramowym dopiero w minionym roku, ponieważ konto to mam od roku właśnie 😉

Dlatego też, dodatkowo, przygotowałam tutaj moje subiektywne TOP 9, czyli moje ulubione prace powstałe w 2019 roku:



A które moje prace są Waszymi faworytami?



--------------------------------------------------
Pozdrawiam serdecznie 😊

https://www.instagram.com/pracownia.esme/https://esmescrap.blogspot.com/2019/11/proste-kartki-bozonarodzeniowe.html


Komentarze

  1. Twoje Top9 pokazuje, jak dobrze się czujesz w różnych technikach i że nie boisz się eksperymentować ze stylem i poszukiwać nowych rozwiązań.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł z takim postem posumowaniem... Jednak za mało znam Twój blog, by się wypowiadać, natomiast oba topy prac bardzo przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne zestawienie. Ogromnie cieszę się, że inspirujemy razem :) Wiesz co, jeśli chodzi o przejrzystośc bloga, to strona główna, bardziej czytelna (dla mnie) była ta poprzednia. W tej się gubię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A blog, hmmmm, jeszcze przemyślę. Mnie tamten układ drażnił nadmiarem informacji. Teraz jest jakoś "czyściej".

      Usuń
  4. Twoje Top 9 zdecydowanie bardziej mi się podoba niż to wybrane przez apkę. :) Uwielbiam Twoje prace. Chciałabym się nauczyć ozdabiać te różne MDFy z Woodouts. W grudniu nie wyszło, to może na Wielkanoc uda mi się ozdobić jakieś jajo albo zajączka dla przyjaciół i sąsiadów. I właśnie takie tutoriale najbardziej chciałabym u Ciebie zobaczyć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Za miłe słowa i za głos w sprawie tematów na blogu. W tym roku będzie zdecydowanie więcej tutoriali, ozdabiane bazy Woodouts na pewno się pojawią :)

      Usuń
  5. Top 9 przepięknie wygląda ja nigdy jakoś nie robiłam takiego podsumowania może też trzeba się zastanowić nad kilkoma kwestiami ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie takie podsumowanie pozwoliło przemyśleć i uporządkować kilka spraw, polecam :)

      Usuń
  6. Lubię do Ciebie zaglądać i inspirować sie Twoja kreatywnością.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne podsumowanie :) Bardzo mi się podobają twoje prace mediowe - więcej ich proszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Będzie więcej mediowych - na pewno!

      Usuń
  8. Wspaniałe podsumowanie, rewelacyjne są Twoje prace podobają mi się wszystkie :) Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu wszystkie Twoje prace mnie urzekają, masz swój styl, a to najważniejsze;) Zainspirowałaś mnie i sama chyba także zrobię takie podsumowanie na moim blogu;) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wpis, i tak fajnie sobie przypomnieć te twoje projekty z całego roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To prawda, fajnie było przejrzeć sobie dorobek roku :)

      Usuń
  11. Kasiu, piękna kolekcja prac! Oby tak dalej!!! I jeszcze piękniej!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe podsumowanie minionego roku i przepiękne prace wszystkie co do jednej :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.