ATC - podsumowanie wymianek z 2019 roku



Cześć!

W minionym, 2019 roku, wzięłam udział w wielu wymiankach ATC. Dołączyłam do grupy wymiankowej, w której tematy ATC pojawiały się dwa razy w miesiącu. Nie wzięłam udziału w każdej z wymianek, ale postawiłam sobie za cel, że wezmę udział przynajmniej w jednej w miesiącu, za to jeden temat ATC wymienię niekiedy z dwiema osobami. Zadanie zostało wypełnione 😊
Dzięki temu jestem obecnie posiadaczką małej kolekcji ATC, z różnych stron Polski i Europy. W związku z tym, że w ramach jednego tematu wymiankowego tworzyłam niekiedy więcej kart, to niektóre tematy się powtarzają i w sumie zebrałam 25 sztuk ATC. Same karty prezentują bardzo różne style i techniki i stanowią bardzo ciekawy, barwny zestaw.



Natomiast moje karty, te, które ja przygotowałam na wymianki, możecie obejrzeć w poszczególnych wpisach.

--------------------------------------------------
Kilka moich zeszłorocznych ATC jeszcze posiadam.
Jeśli masz ochotę się wymienić, to napisz do mnie:
pracowniaesme@gmail.com


Pozdrawiam serdecznie 😊

https://www.instagram.com/pracownia.esme/https://esmescrap.blogspot.com/2019/11/proste-kartki-bozonarodzeniowe.html


Komentarze

  1. Kasiu, cudowne podsumowanie! Jakie piękne atc <3 chyba też takie zrobie (znaczy się odgapię podsumowanie haha) :D bo mam wiele jeszcze na wymiankę, to może ktoś będzie chciał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Martusia :) Fajnie, że pomysł Ci się spodobał, odgapiaj śmiało ;)

      Usuń
  2. Super! Mi jeszcze nie udało się dołączyć do wymianek ATC, ale może w końcu znajdę czas... Masz piękną kolekcję i pamiętam, że sama stworzyłaś wiele pięknych maleństwo na wyzwania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco polecam udział w kilku chociaż wymiankach, fajna sprawa :)

      Usuń
  3. Wspaniałe ATC, i widzę tam tez moje z naszej wymianki , ciesze się że jesteś w naszej grupie :) Piękna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Gosiu :) Ciesze się, że trafiłam do grupy i mogę się z Wami bawić :)

      Usuń
  4. Świetne ateciaki! Ja bardzo żałuję, że się nie mogę zmobilizowac do systematyczności z tą formą, bo uwieliam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, nie trzeba od razu systematycznie, można wziąć udział w kilku wymiankach, to już coś :)

      Usuń
  5. Super podsumowanie i świetne ATC:)
    Ja się ciągle boję zabrać za ATC, więc tym bardziej podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :) Nie ma się czego obawiać, trzeba spróbować po prostu :)

      Usuń
  6. Śliczne są te Twoje ATC Kasiu, w sprawie wymianki napisałam już maila :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu :) Maila zaraz sprawdzę i odpiszę :)

      Usuń
  7. Super podsumowanie

    OdpowiedzUsuń
  8. Kapitalne! Super wyglądają, szczególnie tak zaprezentowane razem. A możesz mi polecić jakąś fajną grupę ATC? Chciałabym je zacząć robić. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Daga :)
      Ja należę do grupy Take Time To Play, która działa na FB i polecam :) Miła atmosfera, porządek i jasne zasady.

      Usuń
  9. Super podsumowanie i świetne ATC, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam pytanie - czy posiadasz specjalne pudełeczko na te karty? ;) Jeśli nie, to musisz zrobić! :) Taka kolekcja zasługuje na piekną oprawę :) Pozdrawiam Kasiu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, posiadam :D Ale już niewiele pomieści, więc będę musiała pomyśleć o większym. Albo o jakimś innym sposób ie przechowywania.

      Usuń
  11. Ale piękna kolekcja :) I moje ATC się załapało, jest mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolekcja super :) A Twoje ATC szczególnie ciekawe ;)

      Usuń
  12. Super podsumowanie i świetna kolekcja, fajne jest to że każda karta jest inna, super :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.