Świąteczny tag w słonecznych kolorach



Cześć!

Tym razem mam dla Was mój mały eksperyment. Lubię wychodzić poza utarte schematy i eksperymentować w swoich pracach. Takie zabawy dają mi wiele radości twórczej i pozwalają odkrywać nowe możliwości. Tak było właśnie przy tworzeniu poniższej pracy - świątecznego taga. Po pierwsze zastosowałam nietypowy shaker box, robiąc otwór na wylot, przez co powstało swoiste okienko. Po drugie zastosowałam nietypowe kolory - żółty kojarzy się raczej z wiosną, niż z zimą i świętami. Być może zadziałała moja podświadomość, na którą wpłynęła aura za oknem. Bo zimy tym razem zupełnie nie ma, a przez szaro-burość jeszcze bardziej, niż zwykle, tęsknię za wiosną. Efektem moich eksperymentów i tęsknot jest taki oto nietypowy tag.




A zdjęcia powstały przy wsparciu małej pomocnicy 😁

Ciekawa jestem, jak jest u Was z eksperymentami. Próbujecie nowości, czy raczej stawiacie na sprawdzone rozwiązania?

--------------------------------------------------
Pozdrawiam serdecznie 😊

https://www.instagram.com/pracownia.esme/https://esmescrap.blogspot.com/2019/11/proste-kartki-bozonarodzeniowe.html


Komentarze

  1. Cudowny tag :) Pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny jest! Takie nietypowe są najlepsze! Przełamujące schematy. Bardzo mi się podoba ten shaker.
    U nas niestety zima jest, zimno, ciemno, mokro i wstrętnie. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię takie przełamywanie schematów :) Miło mi, że spodobała Ci się taka forma :)

      Usuń
  3. Doskonały pomysł z tym shakerem na wylot, Kasiu:) Wyszlo wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł z shakerem jest genialny Kasiu :) Czekam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Uleńko :) Mam nadzieję, że na żywo też Ci się spodoba ;)

      Usuń
  5. świetny pomysł na shakera :) pięknie wyszło, takie energetyczne święta. Ale masz super pomocnicę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Martusiu :)
      A pomocnica pierwsza klasa :D

      Usuń
  6. Rewelacyjne połączenie kolorów ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Połączenie kolorystyczne bardzo udane, lubię takie kolorki

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysl z shakerem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny jest ten tag i taki niespodziewany w kolorach :) Ja lubię próbować nowych technik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mnie samą pozytywnie zaskoczył efekt kolorystyczny ;)

      Usuń
  10. Super pomysł z shakerem w tagu

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł z tym shaker-boxem "na wylot", piękny tag :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wooow! Na pierwszy rzut oka, w życiu bym nie powiedziała, że on świąteczny, dopiero gdy faktycznie na niego POPATRZYŁAM to zobaczyłam, że gwiazdki, dzwoneczki że tosz to święta! Oj wyszłaś poza ramy! A sheker na wylot super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, Martyno! Cieszę się, że efekt zaskoczenia mi się udał :) Szczerze mówiąc, ja sama byłam zaskoczona efektem ;)

      Usuń
  13. Przepiękny tag, ja uwielbiam próbować nowości i uczyć się czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Marto :) Fajnie, że próbujesz nowych rzeczy, to bardzo rozwija :)

      Usuń
  14. Przepiękny!
    Ja lubię eksperymentować, choć wtedy zazwyczaj moejprace powstają dłużej niż normalnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      No zwykle tak jest, ale mimo tego warto próbować nowych rzeczy :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.