Romantyczny layout z Pragą w tle



Cześć 😊

Ostatnio znów wracam do dokumentowania wspomnień. Znowu nazbierało mi się zaległości w oprawianiu zdjęć. Czas trochę się z nich odgrzebać.


Romantyczny layout


Tym razem postawiłam na layout. Dawno nie sięgałam po tę formę. Zdecydowanie częściej robir albumy. I choć w kolejce czekają zestawy zdjęć, które będę oprawiać w albumy, to jednak na ten moment layout był bardziej kuszący 😉
Na oprawę czekało zdjęcie z wycieczki do Pragi. Piękne, nastrojowe miasto. Wspaniale je wspominamy i z przyjemnością wrócilibyśmy tam ponownie. Mam nadzieję, że w końcu nam się to uda.
A póki co powspominałam trochę wyjazd z czasie oprawiania naszego romantycznego zdjęcia. Oprawa musiała być oczywiście równie romantyczna 😊 Dlatego też dużo tutaj beżu, rózu, kwiatków, motyli i koronek.






-----------------------------------------------------
A u Was co powstaje częściej:
albumy czy layouty?
Przesyłam moc pozdrowień 😊

Komentarze

  1. Pięknie i romantycznie :) ja osobiście częściej tworzę albumy choć podoba mi się forma LO, jednak mm wrażenie, że nie miałabym gdzie tego wszystkiego trzymać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego samego powodu u mnie też jest więcej albumów. Ale lubię czasem stworzyć LO ;)

      Usuń
  2. O jak pięknie i romantycznie ...ja jakoś mało tworzę LO choć podoba mi się ta forma ...lubię za to albumy a w nich mini zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Też uwielbiam albumy, a Twoje w szczególności ;)

      Usuń
  3. Bardzo romantyczny :) Praga jest fantastycznym miejscem - uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To prawda, Praga jest wspaniała i z przyjemnością do niej wrócę :)

      Usuń
  4. Piękny, delikatny, romantyczny...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki piękny! I bardzo romantyczny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie oprawione wspomnienie... Ładne detale, ten embossing, te krople rosy, ptaszorki z masy.. Mniamniuśny ten LO.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Miło, że zauważyłaś te wszystkie detale :)

      Usuń
  7. Piękne LO. Aż się zatęskniło za latem i podnóżami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Oj tak, bardzo mi się już tęskni za letnimi podróżami...

      Usuń
  8. Piękna praca! U mnie to tak w sumie po równo albumów i LO :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny i bardzo romantyczny scrap, a do tego świetnie skomponowany.
    W Pradze się zakochałam i też mam nadzieję, że kiedyś tam wrócę.
    Kilkanaście albumów mam na sumieniu, więcej jednak stworzyłam layoutów, tak na pewno królują u mnie LOsy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję :)
      Trzymam kciuki za Twój powrót do Pragi :)
      I faktycznie, bardziej kojarzę Twoją twórczość z LO niż z albumami ;) Jak je przechowujesz? Masz na to jakiś patent?

      Usuń
    2. Kilka sztuk mam w albumie (zawsze szkoda mi kasy na albumy, dlatego na razie zatrzymałam się na jednym, ale moja najmłodsza siostra obiecała mi kiedyś, że jak zostanie sławną piosenkarką, to mi kupi kilka), a resztę (te, których nie rozdałam) trzymam w pracowni, w takim długim pudle, które nazywam trumną :D

      Usuń
    3. A ten album to jakiś dedykowany do LO?

      Usuń
    4. Tak, z foliowymi koszulkami, coś w tym stylu:
      https://nastrychu.pl/product-pol-117395-Album-First-Edition-Lets-Celebrate-Triangles.html

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspomnień czar w cudnej oprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny Lo ja w sumie bardziej robię albumy, jakoś więcej do mnie przemawiają niż LO :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      U mnie też więcej albumów, ale LOsy lubię i czasem jednak mnie skuszą ;)

      Usuń
  13. Bardzo piękny scrap :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.