Urodzinowy konkurs u Esme



Cześć!

Maj jest dla mnie miesiącem szczególnym. Jest to bowiem miesiąc urodzin - moich i mojej córci 😊 W tym roku stwierdziłam, że chciałabym poświętować z Wami, dlatego organizuję konkurs z nagrodą 💖

Temat konkursu to: Kartka urodzinowa

Zasady:

1. Stwórz pracę odpowiadającą tematowi zabawy - praca nie może być publikowana przed datą rozpoczęcia konkursu.
2. Link do postu z pracą (nie do całego bloga) wklej w komentarzu do tego wpisu.
3. W poście z pracą konkursową zamieść banerek (do pobrania poniżej) i zalinkuj do tego posta.
4. Pracę możesz zgłosić na dowolną ilość innych wyzwań i zabaw.
5. Do tej zabawy możesz zgłosić tylko jedną pracę.
6. Zabawa trwa do 2.06.2019.

Spośród zgłoszonych prac komisja (czyli mój mąż i ja 😁) wybierze jedną zwycięską osobę.
Wyniki ogłoszę najpóźniej w dniu 6.06.2019.
Zwycięzca otrzyma ode mnie:
 

1) banerek:



2) nagrodę rzeczową widoczną na zdjęciu poniżej:


3) możliwość udziału w gościnnych występach na blogu Woodouts - nieobowiązkowo, ale zachęcam 😊

Nagrodę rzeczową prześlę zarówno na terenie Polski, jak i za granicę, więc nie ma ograniczenia w kwestii miejsca zamieszkania - wszyscy mogą wziąć udział w zabawie 💖


-----------------------------------------------------
 Mam nadzieję, że będziecie się dobrze bawić 😍
Pozdrawiam serdecznie 😊

Komentarze

  1. Jak tylko ogarnę prąd siadam i robię ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, super zabawa :) ale najpierw złożę Wam życzenia spełnienia marzeń i samych radości z okazji urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł, kusisz! Może się przyłączę?

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu! wszystkiego najnajnajlepszego dla Ciebie i córeczki!

    OdpowiedzUsuń
  5. https://p-otworki.blogspot.com/2019/05/urodzinowe.html

    OdpowiedzUsuń
  6. trzymam kciuki za biorących udział., Nagrody super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego dla Ciebie i Twojej Córci.
    Fajna zabawa. Może uda mi się coś stworzyć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego naj dla Was :*
    Świetny pomysł z tą zabawą, czasu dużo, więc mam nadzieję, że dołączę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super :) Wszystkiego najlepszego dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zabawa, chętnie dołączę. Sto lat!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się do konkursu :)
    Tutaj moja karteczka https://zkreatywnanuta.blogspot.com/2019/05/70-kartka-urodzinowa.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Serdeczne życzenia dla Was dziewczęta i ciepłe uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale świetna zabawa! Sto lat dla Was obu!
    I mam nadzieję, że się wyrobię i dołączę do zabawy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam swój udział :) https://bit.ly/2QgsZ2h (to jest skrócony link, bo był mega długi ;) )
    No i życzę Wam wszystkiego najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
  15. https://www.facebook.com/1506029326363644/posts/2081514838815087/ "Wszystkiego najlepszego" na mojej kartce idealnie pasuje na te okazje :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam swoją kartkę
    http://eetoilee.blogspot.com/2019/05/dla-marysi.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  17. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=363121207655091&id=296422560991623

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najlepszego
    https://art-carta.blogspot.com/2019/05/urodziny.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Serdecznie dziękuję za wszystkie życzenia dla mojej córci i dla mnie. A także każdej z Was, która wzięła udział w moim urodzinowym konkursie. Jest mi niezmiernie miło, że zechciałyście dołączyć do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.