Grudniowe wymianki - podsumowanie




Cześć!

Przed Wami mój pierwszy podsumowujący post. Na pierwszy ogień wzięłam wymianki, w których brałam udział w grudniu. Chciałam bowiem bardzo serdecznie podziękować wszystkim zdolnym koleżankom za cudne prezenty, którymi mnie obdarowały. Dzięki nim święta trwały u mnie przez cały miesiąc ❤️
W paczkach znalazłam ręcznie wykonane upominki, słodycze i całe mnóstwo pryzdasiów. Tutaj pokażę Wam jednak głównie prace wykonane przez dziewczyny.


Pierwszą wymiankową paczką, która dotarła do mnie była przesyłka od Violi. Brałyśmy udział w wymiance tagowej (o tematyce MOTYL), ale postanowiłyśmy potraktować sprawę nieco szerzej i obdarowałyśmy się dodatkowo drobiazgami świątecznymi 😊 Od Violi dostałam kartkę, mydełko w kształcie śnieżynki, trochę przydasiów i czekoladowe misie dla mojej Oli 😊

Kolejna przesyłka była upominkiem od Lidki. Zostałyśmy sparowane w ramach wymianki świątecznej na blogu Świry Rękodzieła. Dostałam kartkę z hatem i ręcznie robionymi kwiatuszkami, zawieszki na choinkę (haftowane), magnesik (także haftowany) oraz urocze pudełeczka (do samodzielnego wykorzystania).



Już po raz kolejny wymieniałayśmy się upominkami z Kasią. Paczka była pełna przydasiów, a także upominków dla mojej Oli, ale tutaj pokazuję Wam tylko prace wykonane przez Kasię (zgodnie z tym, co napisałam we wstępie). Jest zatem piękna kartka (w moich ulubionych kolorach), zawieszka - medalion z aniołkiem oraz mały czekoladownik, który skrywał pyszną czekoladę i czekoladowe misie.


Świąteczną paczkę dostałam też od szefowej Marty 😊 Wśród przydasiów i innych skarbów znalazły się takie piękne prace: kartka w komplecie z zawieszką w formie laski oraz cudowna zawieszka - bombka w pięknych fioletach i mięcie.

Brałam też udział w świątecznej wymiance zorganizowanej przez Hobby Place. Dostałam przesyłkę od Ani. A w środku różne piękne rzeczy, które były do przygotowania według listy zadań. Znalazła się tutaj kartka świąteczna, list w złotym pudełku, ramka na zdjęcie z ukrytym minialbumem, zawieszka, lampion, tablica do zanotowania planów noworocznych, pudełko ze smakołykami, minialbum z listą świątecznych przebojów, a także exploding box wypakowany przydasiami.
Nakręciłam dla Was dwa filmy, w których prezentuję upominki od Ani: film zbiorczy z upominkami oraz film z exploding boxem. Zatem kto chętny na obejrzenie prac ze szczegółami, to zapraszam do odwiedzenia powyższych linków 😊


I jeszcze jedna wymianka świąteczna, którą zorganizował sklep Artimeno. Byłam w parze z Olgą. Zasady wymianki obejmowały skompletowanie świątecznych łakoci, ale obie postanowiłyśmy coś tam jeszcze dodatkowo dołączyć 😊 Znalazłam zatem jeszcze kartkę z życzeniami, drewniane zawieszki i trochę przydasiów.

Grudzień był dla mnie bardzo intensywny pod względem przygotowywania prac, kartek, upominków, pakowania, wysyłania...
Ale miło jest wiedzieć, że dzięki temu sprawiłam komuś radość. A i sama też miałam ogrom radości z otrzymania tych wszystkich wspaniałych przesyłek 😍


--------------------------------------------------
Pozdrawiam serdecznie
😚
 
https://www.instagram.com/pracownia.esme/https://esmescrap.blogspot.com/2019/11/proste-kartki-bozonarodzeniowe.html

Komentarze

  1. Wymianki wspaniałe! Buziaki w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, udały się znakomicie :) Buziaki dla Ciebie również!

      Usuń
  2. Świetne prezenty otrzymałaś. Ja w tym roku brałam udział tylko w jednej wymiance. Ale w poprzednich latach więcej się wymieniałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dotarło do Ciebie mnóstwo ciepełka - bo dla mnie wymianki to taka zabawa w przekazywanie nie tylko konkretnych prezentów, ale i serca w nie włożonego.
    Lekko zazdroszczę, ponieważ w tym roku nie miałam czasu na wymianki - nie lubię nawalać, więc wolałam się nie zgłaszać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, w wymiankach nie są najważniejsze te materialne, wymierne upominki, tylko właśnie pozytywna energia, a czasem nowe znajomości ;)
      Trzymam kciuki, żebyś za rok miała więcej czasu na udział w takich akcjach :)

      Usuń
  4. Ile pieknych prezentów do Ciebie przyleciało, dziękuje za naszą wspólna wymiankę i życzę wszystkiego dobrego na ten Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Tobie równiez dziękuję bardzo za wymiankę :) Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę ci wszystkiego najlepszego i mnóstwa kreatywności w najbliższym roku :*

      Usuń
  5. ja Ci dam szefową : P cudowne prezenty <3 nie dziwię się, że ja tez ogromnie cieszyłam się z tych, które otrzymałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, wiedziałam, że mi się oberwie :P
      A rękodzieło cudownie jest zarówno otrzymywać i podarowywać :)

      Usuń
  6. Jakie piękne prace! Wszystkie cudne!
    Praca Kasi w błękitach przemawia do mnie najgłośniej. :D
    Ja w tym roku brałam udział tylko w jednej świątecznej wymianie - kartek. Skusiłam się, bo wymiana obejmowała wyłącznie kartki, bez żadnych dodatkowych przedmiotów, przydasi, whatever. Jak nie jest dokładnie podane, co ma być w środku, to jestem zrażona już na wstępie. Zasady muszą być jasne i nie budzić żadnych wątpliwości. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudne prace, które zdobią teraz mój dom :)
      A co do zasad wymianek, to prawda, że fajnie, jak są dokładnie określone. Zbyt ogólne mogą powodować "niesprawiedliwy podział ;)

      Usuń
  7. Wspaniałe prezenty wymiankowe :) Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fiu Fiu! Tyle ładności na raz!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wymianki są super. Takie ekscytujące.
    Przepiękne prezenty dostałaś.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile cudownych upominków do Ciebie Kasiu dotarło, cieszę się, że sprawiłam radość. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne wymiankowe prezenty

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo udane wymianki i z pewnością zasłużone, gratuluję Kasiu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Edytko ;) No chyba musiałam być trochę grzeczna w minionym roku ;)

      Usuń
  13. O jacie ale cudowne. Super są takie wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O ja ile cudowności, prześliczne podatki 😊😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście podatków nie było :D ale dodatki piękne, tu się zgodzę :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.