Życzenia noworoczne


Witajcie w nowym roku!
Czy z przełomem lat robicie podsumowania?
Ja nie mam takiego zwyczaju, ale tak się złożyło, że ostatnie lata przyniosły w moim życiu wiele zmian.
Trzy lata temu urodziła się nasza córeczka 👪
Dwa lata temu obroniłam doktorat 🎓
Rok temu pojawił się nasz prawdziwy, wspólny dom 🏠
W tym roku wróciłam do pracy etatowej 💼
Mogę śmiało powiedzieć, ze jestem szczęśliwa. Realizuje się i spełniam na wielu polach.
A co przyniesie ze sobą kolejny rok? Jakie zmiany, nowości i niespodzianki?
Jedno jest pewne: będę marzyć i... spełniać swoje marzenia. Czego i Wam życzę.
Wszystkiego najlepszego! 💞🎉 .


------------------------------------------------------

Pozdrawiam serdecznie 😊


Komentarze

  1. Szczęśliwego nowego roku :) ja podsumowań nie robię, bo mam wrażenie, że coś się kończy choć tak nie jest... Wciąż idę do przodu i tak jak Ty dążę do spełnienia marzeń i siebie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie, ostatnie lata u Ciebie to zmiany :)
    a z jakiej dziedziny doktorat? Swój obroniłam lata temu, ale nie pracuję w zawodzie.
    a dom... to u mnie ostatnie tygodnie ;)
    Spełniania marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co roku wydarza się coś dobrego czasem małego czasem większego oby i ten nowy rok przyniósł kolejne szczęścia i spełnienia marzeń (choćby tych najmniejszych ) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego i wspaniałego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nie robię podsumowań... Może tylko pod względem przeczytanych ksiązek i planów na następne. :-))
    U Ciebie za to sporo sukcesów - brawo! Niech tak będzie i w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najważniejsze to być szczęśliwym w życiu. I zdrowym. Reszta jakoś się ułoży 😊 wszystkiego dobrego na ten Nowy Rok 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana gratuluję Ci tych życiowych sukcesów i życzę kolejnych :) Dobrego roku !

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczęśliwego i wspaniałego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  10. Niech Nowy Rok przyniesie Ci same dobre wydarzenia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe podsumowanie cudnych momentów.
    Wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję sukcesów ostatnich laty. Życzę Ci wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.