Spinka do włosów z kwiatkiem z foamiranu


Witajcie!

Moje dziecię jeszcze do niedawna praktycznie nie akceptowało gumek i spinek we włosach. Czasem dała sobie coś tam zawiązać, ale na krótko. Od niedawna sytuacja się zmienia. Przypuszczam, ze duży wpływ ma na to uczęszczanie do przedszkola, gdzie koleżanki z grupy mają różne ozdoby we włosach 😉


Kwiatek z foamiranu


Postanowiłam zatem wykorzystać okazję i sprawdzić, czy uda mi się zrobić ozdobę do włosów z kwiatkiem z foamiranu i jak on zniesie czas zabawy.
Przygotowałam biały kwiatuszek z jedwabnego foamiranu. Kolor wybrałam ze względu na trwające na blogu DIY wyzwanie, do którego moja spineczka jest inspiracją. Zresztą biały kwiatek na początek jest dość uniwersalny, będzie pasował do wielu strojów. 
Poniżej możecie obejrzeć efekty mojej pracy i spinkę na modelce 😉





Spinka przeżyła wizytę i zabawy z czworgiem dzieci, zatem prawdopodobnie pojawią się kolejne ozdoby 😊


------------------------------------------------------

Pozdrawiam serdecznie 😊

Komentarze

  1. Przepiękna spinka Kasiu.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna spinka Kasiu

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodka. Dziewczynka pewnie z radością przyjmie kolejne! A za chwilę będziesz miała w drzwiach kolejkę koleżanek z przedszkola: "Zrobi mi pani takie...? :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna i unikatowa spineczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna spinka. Chyba nawet sobie zrobię 🤔

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna spinka. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, może i ja się kiedyś przełamię do jedwabnego foamiranu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No piękna jest, bardzo wyjątkowa :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.