Zdjęcie w drewnianym pudełku - oryginalna ramka




Cześć!

Dzisiaj chcę Wam pokazać jeden z moich nietypowych projektów. Jest to ramka na zdjęcie zrobiona pudełka na płytę. W zasadzie to nie potrafię jednoznacznie uzasadnić mojego wyboru. Po prostu miałam ochotę spróbować takiej formy i to jest chyba główny (a może nawet jedyny) powód 😁 

Zdjęcie w pudełku 


Pudełko okleiłam papierem, który przymocowałam taśmą dwustronnie klejącą. Przód pudełka ozdobiłam kompozycją: ramka i ptaszorek z masy plastycznej (pomalowane pastą woskową w kolorze białego złota oraz złotą z drobinkami), kwiaty (białe gipsówki podkolorowałam trochę Distressem), dwie gałązki z tekturki, listeczki, a w centrum grafika z różą. Dodałam jeszcze dwa motylki (także potraktowane pastą woskową w kolorze białego złota) i kilka emaliowanych kropek w kolorze pudrowego różu.



 Wewnątrz znajduje się grafika dziewczynki z koszem kwiatów oraz zdjęcie. Dodałam jeszcze rameczki z różowych półperełek. Chyba pierwszy raz zastosowałam taki zabieg, ale tutaj po prostu jakoś mi pasowało 😉




-----------------------------------------------------
Ciekawa jestem, czy taka forma ramki na zdjęcie przypadnie Wam do gustu.
Przesyłam pozdrowienia 😊


Komentarze

  1. Pomysł świetny, bardzo mi się podoba taka forma ramki, prezentuje się naprawdę elegancko :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, miło mi, że praca przypadła Ci do gustu :)

      Usuń
  2. Ale świetny pomysł! Bardzo mi się podoba! Ramka z półperełek też - czym je przykleiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ramka do perełki na taśmie samoprzylepnej. Takie gotowe paski z perełkami :)

      Usuń
  3. Świetny pomysł i wykonanie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł. I piękne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna i pięknie wykonana:) Super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały projekt Kasiu. Rewelacyjne wykonanie. Piękną pamiątkę stworzyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł! Do tego piękne wykonanie i efekt łał ❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysł pierwsza klasa! No i wykonanie - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna! Świetny pomysł z wykorzystaniem pudełka na płyty - i w sumie nawet nie widać, że to było pudełko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Łał ale fajny pomysł i super ramka. Bardzo mi się podoba taka forma, super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oryginalna sposob na wykorzystanie pudelka

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie przyozdobione pudełeczko, choc i tak cale "szoł" kradnie ta cudna dziewczynka na zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł, piękne wykonanie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ciekawy pomysł wyeksponowania zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za wszystkie Wasze przemiłe komentarze :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.