Kartka ślubna z sercami i piórami


Witajcie!

Po miesiącu tworzenia prac niemal wyłącznie świątecznych i zimowych, potrzebuję wytchnienia. Choć prace zimowe na pewno jeszcze powstaną, wszak mamy dopiero styczeń, a w dodatku właśnie dziś zaczął u mnie sypać śnieg. Jednakże na pewno prace zimowe będą przeplatane innymi projektami.


Kartka ślubna


Tym razem kartka ślubna, która jest moją inspiracją dla sklepu Od A do Zet. Kartka delikatna, romantyczna, subtelna i zwiewna. Po raz kolejny zastosowałam białe piórka i chyba się z nimi polubiłam 😊 Na kartce nie zabrakło też serc z dziurkowanymi brzegami i moich ukochanych kwiatków z Wild Orchid Crafts - darzę je niezmiennie ciepłymi uczuciami 😉
W zasadzie kartka mogłaby śmiało posłużyć jako upominek walentynkowy. Nie ma na niej typowo ślubnych elementów (para młoda, obrączki), a serca są dość uniwersalne. Śmiało można więc powiedzieć, że u mnie już klimaty walentynkowe, choć ja to z tych nie świętujących tego dnia 😉
No ale kartkę ślubną zawsze warto w zanadrzu mieć, tak na wszelki wypadek 😄







------------------------------------------------------

Pozdrawiam serdecznie 😊

Komentarze

  1. Przepiękna. Taka subtelna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka, romantyczna, bardzo dobry pomysł z dodaniem tych piórek

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo delikatna i pełna lekkości dzięki piórkom...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka i bardzo romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawa i oryginalna praca ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka 😊 po tych świątecznych chyba każda z nas docenią przerwę 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyszła, tak lekko i romantycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna, bardzo delikatna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lekka jak puch :) śliczności

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartka delikatna, romantyczna, subtelna i zwiewna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna. I dla mnie ona też jest zimowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna kartka taka puchata :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna kartka, a te pióra faktycznie nadały jej delikatności.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.