Pozytywnik, czyli dziennik wdzięczności


Cześć!

Podobno dziś jest najbardziej depresyjny dzień w roku, tzw. blue monday...
No to ja, na przekór, mam dla Was coś bardzo optymistycznego. Jest to pozytywnik, czyli notes wdzięczności (albo dziennik wdzięczności). Przygotowałam coś takiego po raz pierwszy i zamierzam przez cały rok codziennie zapisywać w nim jedną dobrą, miłą rzecz, zdarzenie, jakie mnie spotkało. Tak trochę w ramach treningu dostrzegania drobnych radości dnia codziennego.Ciekawa jestem, jakie odczucia będą mi towarzyszyły podczas czytania tych rozważań na początku przyszłego roku 😊







Przy okazji zapraszam Was do udziału w zabawie na blogu Wyzwania nie kartkowe: "Pozytywny krok w Nowy Rok" 😉


-----------------------------------------------------
Korzystacie z pozytywników?
Zapraszam do dyskusji 😊


Komentarze

  1. Wielkie brawa za cudowny pomysł! Zapisywanie pozytywnych chwil sprawi, że dostrzeżesz ich więcej niż się spodziewasz! :)) Przy okazji też - piękna praca:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Już jakiś czas temu "nauczyłam się" dostrzegać drobne radości, ale właśnie z nadzieją, że znajdę ich jeszcze więcej, powstała myśl o pozytywniku :)
      Pozdrawiam Cię serdecznie :*

      Usuń
  2. Świetny pomysł. Może kiedyś zapożycze. Należy doceniać także te malutkie radości. Wtedy człowiek jest szczęśliwy. Piękny notes!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nabycie tej umiejętności sprawiło, że żyje mi się lżej :)
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :*

      Usuń
  3. Świetny pomysł i piękne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ten notes i na pewno będzie tez motywował do zapisywania :) I oby było jak najwięcej rzeczy do notowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny jest. I fajna idea. ja mam słoik wdzięczności.

    OdpowiedzUsuń
  6. O jest fantastyczny, lubię takie projekty! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny i kolorowy notes ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny projekt bardzo mi się podoba, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny notes i świetny pomysł na zapisywanie pozytywów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny notesik i super pomysł :) warto patrzeć pozytywnie na świat :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny jest, bardzo radosny :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.