Shadow box w stylu shabby chic



Od dawna "chodził" za mną shadow box z wieloma okienkami. Ale jakoś się nie mogłam zabrać za jego zrobienie. W końcu postanowiłam to zmienić i stworzyć swoje okienka.


Koronki i biel

Chciałam, aby mój shadow box będzie w styl shabby chic. Zaispirowała mnie do tego tablica inspiracyjna na blogu Rapakivi.
W ruch poszły koronki, róże na tiulu, sznureczki, szpulki, buteleczki, sizal, kwiaty, papier w napisy i wiele innych dodatków.

Ramkę boxa ozdobiłam pastą pękającą wymieszaną z pudrem w kolorze pudrowego różu, białym gesso oraz pastą woskową w kolorze białego złota.

Dwa narożniki udekorowałam wycinankami pomalowanymi białym gesso i pastą woskową w kolorze białego złota.
Narożniki i ramkę, na końcu, pocieniowałam szarym tuszem 😊









Produkty ze sklepu Rapakivi, których użyłam w pracy:
Pręciki drobne matowe jasna zieleń
Pręciki drobne matowe zieleń
Pręciki drobne matowe seledyn
Pręciki w kiściach 6 szt. perłowe białe
Kule perłowe 10 mm kremowe

-------------------------------------------------------- 
Ciepło pozdrawiam 😊



Komentarze

  1. Och jaki wspaniały i wyjątkowy...piękne kolory...Cudownie go ozdobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę, za mną tez od jakiegoś czasu chodzi taki shadowbox z wieloma okienkami. Cudny ten Twój!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny! Elegancki i delikatny!

    OdpowiedzUsuń
  4. zachwyca każdym detalem - – dziekuję za udział w wyzwaniu Rapakivi 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko się pięknie komponuje <3 powodzenie w wyzwaniu <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyszło. Piękny projekt.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna i bardzo inspirująca praca, brawo! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny :) taki delikatny

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest prześliczny, taki delikatny i romantyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny shadowbox, brak mi słów! dziękuję za udział w wyzwaniu Rapakivi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny! Dla mnie shadowbox to jeszcze ziemia nieodkryta...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to debiut, ale raczej na tym jednym projekcie nie poprzestanę :)

      Usuń
  12. To jest PRZEPIĘKNE!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny, a ile malutkich szczególików :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tym właśnie cała zabawa polega, żeby te szczególiki były :D Dziękuję :)

      Usuń
  14. Piękny od kolorów po szczegóły 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyszło pieknie i romantycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny, uwielbiam takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.