Wiosenna kartka imieninowa


Cześć!
Dzisiaj witam Was wiosennie. Choć u mnie za oknem zimowo... jesiennie (?!). No w każdym razie szaro, buro, ponuro, z błotem pośniegowym i deszczem. Noooo... same atrakcje 😋


Wiosenny bukiet


Tęsknię za wiosną bardzo. Czas między połową stycznia a początkiem marca jest dla mnie najgorszy. Zima już mi się dłuży, irytują mnie już te wszystkie kurtki, czapki i szaliki do zakładania, brak mi zieleni i kwiatów. Stwarzam wtedy swoją własną wiosnę, w pracowni. Dużo kwiatów, ciepłe kolory, motyle są mi w tym czasie szczególnie bliskie. Właśnie to wszystko zawarłam na kartce imieninowej. Jest bukiet róż na kwietnej łączce, a do tego krople rosy, motyl i zieleń 😊






------------------------------------------------------
Czy też tęsknicie za wiosną?
Przesyłam ciepłe pozdrowienia 😊


Komentarze

  1. Urocza kartka Kasiu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Kasiu. Bardzo lubię wiosnę, kwiaty, motyle i krople rosy 😃

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka, naprawdę poczułam wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładniutka karteczka :) A mnie się jeszcze marzy zobaczyć tej zimy ogrom białego puchu tak żeby poleżał i poskrzypiał pod stopami :) Wiosna przyjdzie, jest piękna ale to jeszcze nie czas na nią :P Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mnie się marzy puch biały o tyle, żebym mogła córcię na solidne sanki zabrać ;)

      Usuń
  5. O jaka śliczna wiosenna...już tęsknie za słoneczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak właśnie, tego słoneczka najbardziej brak...

      Usuń
  6. Naprawdę wiosenna! I nawet z kroplami rosy... Cudna!
    Ja nie narzekam na zimę, ale jak jest taka niby-zima, to tęsknię czasami za wiosną...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      No właśnie taka niby zima. Choć dziś u mnie mroźno. Ale i tak wolę wiosnę :D

      Usuń
  7. Czekam na wiosnę, tęsknię za wiosną choć na chwilę oderwałam się od zimy patrząc na Twoją cudną wiosenną kartkę ach wiosno przybywaj!

    OdpowiedzUsuń
  8. Za oknem śnieg, a u Ciebie przepiękna wiosna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam wiosnę bo wszystko się budzi do życia i czekam na nią z utęsknieniem :)
    Piękna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja też lubię ten pierwszy moment wiosny, kiedy wszystko się budzi do życia. Uwielbiam wypatrywać oznak wiosny :)

      Usuń
  10. Prześliczna jest, piękna zapowiedź wiosny :)
    Nigdy nie lubiłam stycznia, teraz nienawidzę go jeszcze bardziej, luty krótki, to zleci szybko, no a marzec to już początek wiosny. Już niedługo będzie pięknie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.