Świąteczna wymianka - Secret Santa


Witajcie!

Dziś chcę się z Wami podzielić relacją z wymianki, w której brałam udział, zorganizowanej w grupie Scrapelectrownia. Zabawa polegała na wysłaniu co najmniej trzech przesyłek do osoby wybranej przez organizatorkę, a samemu należało wysłać też minimum trzy, ale już do kogoś innego. Należało się ujawnić dopiero w trzeciej przesyłce, żeby obdarowywany miał niespodziankę. Ja nieco się spóźniłam ze zgłaszaniem i zostałam sparowana z koleżanką, która wysyłała paczuszki do mnie 😀 i tak się ułożyło, że wysyłałyśmy do siebie nawzajem. Chociaż, gdyby nie przypadek, to nie wiedziałabym o tym do końca 😉


A co było w przesyłkach?


W pierwszej dostałam kartkę na choinkowej bazie.
W drugiej: duży tag, dekorację w zimowym klimacie,
W trzeciej: trochę zimy i mnóstwo wiosny 🥀 Cudne wykrojnikowe motylki, trochę motylków do wycięcia, zestaw kwiatów i liście, album z kwiatuszkami oraz pogodną, iście wiosenną kartkę. No a zimowe to oczywiście czerwono złote poinsecje - piękne 💓



 Piękna, foamiranowa poinsecja:
 Poinsecje znalazły się także na dekoracji papierowej:
 A w pierwszej przesyłce taka oto kartka:
 No i na deser... Sami zobaczcie! Cudna latarenka 😍





Anetko, serdecznie dziękuję za te wszystkie wspaniałości 😘
------------------------------------------------------
Serdecznie polecam Wam udział w wymiankach, to naprawdę bardzo fajne doświadczenie 😊
Pozdrawiam serdecznie 😊


Komentarze

  1. Kasiu, cieszę się, że wszystko dotarło! Martwiłam się zwłaszcza o latarenkę. Cieszę się, że ci sie podoba - miałam wrażenie, że lubisz lampiony i latarnie. :-)
    I Tobie dziękuję za zabawę - tuż przed moim obecnym wyjazdem otrzymałam jeszcze taga od Ciebie i nie zdążyłam zrobić zdjęć, ale wkrótce wszystko ponadrabiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko, latarenka to strzał w dziesiątkę! Bardzo dobrze Ci się wydawało - uwielbiam latarenki, lampiony, świeczniki i inne tego typu dekoracje. Za wszystkie skarby raz jeszcze serdecznie dziękuję :) PS z kolorem kwiatków też trafiłaś ;)

      Usuń
  2. Wow, piękne prace dostałaś, świetna wymiana :) też bardzo lubię takie zabawy i staram się brać w nich udział :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znakomite niespodzianki, a latarenka - prawdziwe cacuszko.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała wymianka a latarenka super się prezentuje:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super prezent otrzymałaś , widać ,ze zrobiony z sercem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wymianka, Pięknie zostałaś obdarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace dostałaś. Lubię takie wymianki 😃

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna wymiana, cudne prace

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, same piękności, latarenka świetna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Same piękności a latarenka przecudna :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.