Bożonarodzeniowa kartka dla podróżnika


Cześć!

Tak, tak, wiem, że święta Bożego Narodzenia już dawno za nami, ale nie udało mi się dotychczas pokazać Wam tej świątecznej kartki, a chcę się nią z Wami podzielić 😊


Życzenia dookoła świata


Jest to mój kolejny projekt z gatunku nietypowych. Kartka z okazji świąt, zatem nic nadzwyczajnego, ale koleżanka chciała ją podarować komuś, kto podróżuje i chciała, aby kartka do tego nawiązywała. Wymyśliłam sobie, że fajnie będą wyglądać bombki w kształcie kuli ziemskiej. Wydrukowałam sobie zatem trzy, rożnej wielkości, kule ziemskie, nakleiłam na kostkach dystansowych, a u góry dodałam sznureczki i kokardki, żeby wyglądało, jakby zwisały.
Do tego dodałam napis, do którego wykorzystałam fajny świąteczny font. Samą treść napisu wymyśliła koleżanka.

No i jak wyszło? Moim zdaniem prosto i na temat i jestem zadowolona z efektu 😉





------------------------------------------------------
Przesyłam moc pozdrowień 😊


Komentarze

  1. O jaka rewelacyjna i pomysłowa :) Świetna jest!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa kartka. Wręcz zaskakująca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna kartka :) bardzo pomysłowa

    OdpowiedzUsuń
  4. Znakomita grafika, rewelacyjna karteczka.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znakomita kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo, fantastyczna kartka! Dobrze, że się z nami nią podzieliłaś! Bo projekt- bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Łoł przepiękna, te kule ziemskie wyglądają jak by były wypukłe :) Przepiękna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nietypowa i oryginalna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysłowa jest, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo pomysłowa. Super 😃

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała kartka, świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.