Kartka z embossingiem i tuszowanym tłem




Cześć 😊

Jak zapewne wiecie, jedną z częściej stosowanych przeze mnie technik, przy tworzeniu kartek, jest embossing na gorąco. Pudrów nie mam zbyt wiele (na ten moment chyba 10 kolorów), ale sięgam po nie dość regularnie.


Embossing na gorąco i tusze Distress


O mojej subiektywnej ocenie pudrów i kilka porad dotyczących ich używania pisałam w artykule o ozdabianiu tekturek za pomocą embossingu na gorąco.
Tym razem embossing połączyłam z tuszmai Disrtess. Za ich pomoca ozdobiłąm tło, a także kwiaty z papieru czerpanego.
Tło postemplowałam w napisy (używając brązowego tuszu Archival) i pokolorowałam tuszami, a następnie delikatnie zwylżyłam wodą, żeby powtały ładne, miękkie przejścia. Na wyschnięty papier naniosłam stemplem bezbarwny tusz do embossingu i posypałam bezbarwnym, delikatnie połyskującym pudrem. 
Kwiat najpierw ozdobiłam czarnym pudrem do embossingu, a następnie kolorowałam tuszami, zmoczyłam wodą i uformowałam.
Czarny embossing dodałam także jako ramkę wokół kartki oraz na ramce przygotowanej z masy plastycznej.










-----------------------------------------------------
Przesyłam moc pozdrowień 😊



Komentarze

  1. Przepiękne tło i kwiaty...pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Absolutnie przepiękna! Uwielbiam mediowe kartki. Tło boskie, ale kwiaty mnie zachwyciły najbardziej. Uwielbiam takie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :* Kwiatuszki są bardzo efektowne, tylko palce trudno domyć :D

      Usuń
  3. Piękne tło! Cudownie kwiaty .całość prezentuje się fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała praca. pełna blasku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka nietypowa ze względu na "połączenie składników", wyszło Ci to Kasiu bardzo oryginalnie i powalająco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa praca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również embosing bardzo lubię, ale używam go znacznie klasyczniej niż Ty... Świetna praca, a najbardziej urzekły mnie kwiaty... Supr każdy element dopracowany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Lubię eksperymenty, czasem coś fajnego z nich wychodzi :) A czasem niekoniecznie, ale takie ryzyko :D

      Usuń
  8. Wow! Co za eksplozja kolorów. Piękna i taka energetyczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi, że praca Ci się spodobała :)

      Usuń
  9. Piękna jest! Tło i kwiaty zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne tło! Cudownie kwiaty

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł na kartkę bez papierów typowo scrapowych, super wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Lubię czasem zrobić pracę scrapową bez papierów scrapowych ;)

      Usuń
  12. Karta jest piękna, użycie tych produktów dało niesamowity efekt.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna i pięknie zmediowana karteczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe efekty uzyskałaś, kolory bardo fajnie się zmieszały, podoba mi się całość :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczne szaleństwo kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Boskie kwiaty jak i cała kartka oczywiście ,ale one skradły moje serce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Myślę, że to tego typu kwiatów jeszcze wrócę, też je lubię :)

      Usuń
  18. Piękna! A tło jest cudne!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.