Wiosenna kartka na każdą okazję



Cześć!

Tęsknicie za wiosną tak, jak ja? No powiedzcie, że tak 😉 Tylko nie piszcie, że się powtarzam, bo o tym wiem 😁 Wiosno, przybądź!


Wiosenna kartka na każdą okazję


A tymczasem przynoszę troszkę wiosny, którą stworzyłam sobie w pracowni. W zasadzie spokojnie mogłaby to być kartka "na płasko", bo te wszystkie serwetki (mandale?) i bukiety wycięte z papieru stworzyły bardzo spójną kompozycję. Nawet żałuję, że nie zrobiłam zdjęcia kartki na tym właśnie etapie. No ale już tak musi zostać, odrywać nic nie będę 😉 No w każdym razie do kompozycji dołożyłam jeszcze bukiet kwiatuszków foamiranowych. Z żółtego foamiranu, rzadko u mnie spotykanego. Ale tutaj pasował mi idealnie.
Zastanawiacie się, czy kolory aby na pewno są wiosenne? Mnie kojarzą się z hiacyntami, żonkilami, krokusami i słońcem. No to chyba są wiosenne 😊 Jedno jest pewne - kartka ma bardzo pozytywny przekaz energii, którą się z Wami dzielę. Spotkała mnie dziś wielka radość na drodze do spełniania marzeń (jeszcze nie wszystko pewne, więc póki co chicho sza 😏) i kolory tej kartki całkowicie odzwierciedlają mój stan ducha w dniu dzisiejszym 💚💛💜








-----------------------------------------------------
Przesyłam pozdrowienia 😊


Komentarze

  1. Rzeczywiście, wiosenna... Aż zatęskniłam na usiane kwiatami łąki...
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Słońce idzie, słońce :D piękna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dzisiaj dotarło :D Od razu lżej na duszy, nawet, jeśli patrzę na nie z okna w pracy :P

      Usuń
  3. Wiosna jak się patrzy, cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna , piękne kwiaty Kasiu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też się żółty kojarzy z żonkilami. Przepiękna wiosenna karteczka! Piękne kwiaty!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawdziwie zapachniało wiosną, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka pięknie wiosenna :) dziękuję za kawałek wiosny i słońca w postaci kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tęsknię za wiosną i to bardzo! Kartka jest przepiękna, zachwycają mnie jej kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj bardzo słoneczna! Bardzo! :) Kasiu trzymam kciuki za Twoje marzenia do spełnienia :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj bardzo tęsknię za wiosną :), kartka prześliczna i bardzo pozytywna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie kolorowa praca. Świetna

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.