Walentynkowa kartka z shaker boxem


Cześć!

Jutro Walentynki, pewnie wiecie? 😉 Ja jestem z tych nie-walentynkowych. Nie to, że nie lubię, bojkotuję itp. Po prostu nie odczuwam potrzeby robienia z tego dnia afery. Ale kartka z sercami i dużą ilością czerwonego jeszcze nikomu nie zaszkodziła, prawda? 😁


Kartka z sercami i dużą ilością czerwieni


Ostatnio coraz częściej sięgam po formę shaker boxa. Pierwsze próby były mocno nieudane i na dość długi czas zaniechałam tego typu prac. Ale niezmiennie mi się takowe podobały u innych twórców. No to zrobiłam kolejne podejście i... nawet byłam zadowolona 😉 Od tamtej pory każdy kolejny shaker box sprawia mi coraz mniej trudności.
Sięgnęłam po tę formę i tym razem. Shaker box składa się z dwóch serduszek wypełnionych czerwonymi cekinami. Stanowi to tak mocny akcent kartki, że dodałam już tylko kawałki taśmy washi: dwa w kratkę i serduszka, a jeden z napisem.





-----------------------------------------------------
A jak się przedstawia Wasze nastawienie do Walentynek?
Przesyłam pozdrowienia 😊

Komentarze

  1. O jaka cudowna kartek na walentynki...serca pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna walentynki :) serduszka prezentują się ciekawie i bardzo romantycznie, fajny pomysł z shekerami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ostatnio coraz bardziej je lubię ;)

      Usuń
  3. Świetna walentynka. Też ostatnio polubiłam shaker box.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Najwyraźniej do wszystkiego trzeba "dojrzeć" ;)

      Usuń
  4. Super jest :) Pełna miłości .

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kartki typu shaker box są świetne Twoja również

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł na walentynkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna walentynka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna, ma w sobie dużo uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, cieszę się że shaker Ci się udał, wygląda przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.