Wymianka wielkanocna u Kaś - wyniki




Cześć!
 

W dzisiejszym poście przybywam z obiecanymi wynikami wymianki, którą zorganizowałyśmy z Kasią.

Do zabawy zapisało się w sumie (licząc z obu blogów) 15 chętnych. Plus dwie Kasie, to razem mamy 17 osób. Wyszło nieparzyście, trudność w dobieraniu w pary 😉 Ale z kłopotu udało się bez problemu wybrnąć, a nawet uszczęśliwić jeszcze jedną osobę. Otóż ja zrezygnowałam z udziału w losowaniu i umówiłam się na wymiankę z Sylwią S, która miała ochotę bawić się razem z nami, ale zrezygnowała ze względu na ograniczenie w zasadach - wysyłka tylko na terenie Polski. Zatem ja wymienię się upominkami z Sylwią, a pozostałe 16 osób dobrałyśmy razem z Kasią
w pary (losowo).

Lista chętnych:

1. dora
2. Handalutka

3. Ada W-Z
4. Paulina Noszczyk
5. Hulka z Papieru
6. Monika Wawrzyniak
7. EviPassjonatka
8. Marlena – Scrap-Artki
9. Inspirowane Uczuciami
10. Chimera
11. Aneta
12. aa_dorota
13. ScraPinki
14. Etoile
15. Bożena G
16. Papierowe hobby Kasi


Wylosowane pary:

A zatem lista par wygląda następująco:
1. dora ↔️ Inspirowane Uczuciami
2. Handalutka ↔️ aa_dorota
3. Ada W-Z ↔️ Bożena G
4. Paulina Noszczyk ↔️ Etoile
5. Hulka z Papieru ↔️ Papierowe hobby Kasi
6. Monika Wawrzyniak ↔️ ScraPinki
7. EviPassjonatka ↔️ Chimera
8. Marlena ↔️ Scrap-Artki - Aneta

Przypominam teraz o wymianie adresami, najlepiej, jeśli zrobicie to w weekend, a przesyłki wyślecie od razu w poniedziałek. Wtedy jest spora szansa, że upominki dotrą do adresatów przed Świętami 😊

Na koniec jeszcze prośba, aby na Waszych blogach pojawiły się posty z podsumowaniem naszej wymianki, w których będą zdjęcia otrzymanych upominków 🎁 Linkami do swoich wpisów możecie podzielić się pod tym postem lub pod postem z wynikami u Kasi. Z przyjemnością Was odwiedzimy i zobaczymy, jakie wspaniałe kartki do Was dotarły
😊


-----------------------------------------------------
Życzę samych cudowności w paczuszkach
i pozdrawiam serdecznie 😊

Komentarze

  1. Super :) lecę po adres do Anety :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Była chwila konsternacji z mojej strony, ale jesteśmy sparowane. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że o nikim nie zapomniałyśmy :D Cieszę się, że "zguba" odnaleziona, udanej wymianki :)

      Usuń
  3. Podaję adres email dla mojej pary, bo nie widzę by miała bloga. daria.krys@onet.pl, proszę o kontakt

    OdpowiedzUsuń
  4. Adresy wymienione. Jutro wyślę list.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, udanej wymianki :)

      Usuń
    2. Ja już swoją piękna karteczkę i śliczne przydasie mam 😀 Bardzo dziękuję Dorotko, jutro zrobię zdjęcia. Dziękuję również Kasiom za fajny pomysł 😀 pozdrawiam

      Usuń
    3. https://handalutka.blogspot.com/2019/04/wielkanocna-wymiana-kartkowa-u-kas.html

      Usuń
  5. Ale się cieszę , że mogę się wspólnie z wami bawić. Jutro kartka z niespodzianką zostanie wysłana do Polski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie, że udało mi się sprawić Ci radość :)

      Usuń
  6. Moja przesyłak dzisiaj ruszyła do Marleny. I mam nadzieję, że PP nie zawiedzie.

    OdpowiedzUsuń
  7. I jeszcze jedno: Kasie dwie - dziękuję za zorganizowanie tej wymianki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A my dziękujemy za udział :) I polecamy się na przyszłość, na pewno jeszcze coś zorganizujemy :)

      Usuń
    2. Na pewno będą jeszcze okazje, by coś zorganizować :) Ja bardzo się cieszę, że udało się, i że było zainteresowanie ;)

      Usuń
  8. Moja paczuszka dzisiaj wyrusza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kontaktu ze swoją parą nadal nie mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli do jutra (wtorek) wieczorem nie odezwie się, to daj proszę znać, znajdziemy inne rozwiązanie :)

      Usuń
  10. Zupełnie mi ta wymianka umknęła, ale Wam życzę miłej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie pewnie kolejna, zatem może następnym razem :)

      Usuń
  11. Super! Życzę udanej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja przesyłka już w drodze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziewczyny bardzo sie cieszę, że nazbierała się pełna zapału wymiankowa ekipa wielkanocna ;) Z Kasią już od dawna (od jesieni) myślałyśmy o zorganizowaniu wymianki, ale zawsze było "coś" ;) W końcu się udało! Jest mi miło, że znalazłyście czas, i z przyjemnością wzięłyście udział, a kartki które dostałyście (lub dopiero dostaniecie) będą miłą pamiątką. Pozdrawiam i do napisania!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję bardzo za zorganizowanie tej zabawy.
    A co dostałam? Zobaczcie sami
    http://art-carta.blogspot.com/2019/04/wielkanocna-wymianka-u-kasi.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za zabawę i zapraszam do sprawdzenia co wysłałam i co było w mojej paczce :)
    https://prezentbox.blogspot.com/2019/04/wymianka-wielkanocna-u-kasi-i-kasi.html

    OdpowiedzUsuń
  16. A tu moje podsumowanie: http://papierowe-hobby-kasi.blogspot.com/2019/04/wymianka-wielkanocna-podsumowanie.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję bardzo, że mogłam brać udział w tej wymiance:) u mnie na blogu pojawił się już wpis: https://inspirowaneuczuciami.blogspot.com/2019/04/wielkanocna-wymiana-kartkowa.html Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za zabawę oto moje podsumowanie : https://mojecudawianki1.blogspot.com/2019/04/wymianka-wielkanocna-u-kas-hej-przed.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za zabawę, oto moje podsumowanie
    https://papierowahulka.blogspot.com/2019/04/wymianka-wielkanocna.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.