Wielkanocna wymianka u Kaś - moje podsumowanie


Cześć!

Święta Wielkanocne za nami, końca dobiegła także wielkanocna wymianka, która zorganizowałyśmy wraz z Kasią. Część z osób, które brały udział w zabawie już pochwaliło się swoimi upominkami.
Niezmiernie się cieszę, że zapisało się wcale nie mało osób, zwłaszcza, że akcja była robiona trochę w ostatniej chwili.
Na pewno jeszcze wraz z Kasią zorganizujemy jakąś wymiankę i tym razem postaramy się zacząć akcję wcześniej 😀


W związku z tym, że ilość osób była nieparzysta, to moja osoba została wykluczona z losowania w pary, a ja zaproponowałam dodatkowo wymiankę Sylwii, która mieszka poza granicami Polski, co dyskwalifikowało ją z udziału w zabawie (założenia zabawy były takie, aby wysyłać na terenie Polski).

Moja przesyłka od Sylwii dotarła do mnie we wtorek, zaraz po świętach 😊 W paczuszce była wiosenna, radosna kartka oraz... wakacyjne przydasie 😄 Sylwia pomyślała o moich wakacyjnych projektach i podarowała mi trzy urocze wykrojniki. Bardzo ci dziękuję, Sylwio!



Mojej przysyłki nie sfotografowałam - gapa 😋 Zatem musimy poczekać na publikację Sylwii 😉

-----------------------------------------------------
Pozdrawiam serdecznie 😊

Komentarze

  1. Kasiu jak dotrze karteczka do mnie to jej pstrykne fotkę i dam znać :) Cieszę się że mogłam wziąć udział w wymianie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również się cieszę, że tak nam się udało :)

      Usuń
  2. Dziękuję za zorganizowanie zabawy ♥
    Tu moje małe podsumowanie:
    http://fabrykachimer.blogspot.com/2019/04/powielkanocnie.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne Kasiu, ja byłam tak zaaferowana robieniem pierwszej kartki, że też zapomniałam zrobić zdjęcia :D
    https://evipassjonatka.blogspot.com/2019/04/wesoych-swiat.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, no zdarza się :D Ale już wadziłam u Chimery ;)

      Usuń
  4. Świetna wymianka jak widac :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.