Kulturalna zawieszka


Cześć!

Czy lubicie spotkania w gronie znajomych? A muzykę lubicie? A łączycie jedno z drugim?
Ja akurat osobiście znam osoby, które lubią włączać muzykę do swoich spotkań. I mam tu na myśli muzykę na żywo. Wśród osób uczestniczących w spotkaniach są takie, które potrafią grać na instrumentach i z chęcią to robią. Sama miałam przyjemność kilka razy w takich towarzysko-muzycznych spotkaniach uczestniczyć. 

W związku z tym, że gospodarze tych spotkań są dla mnie osobami bliskimi, to postanowiłam sprawić im trochę radości i obdarować ich zabawną zawieszką. Z pomocą przyszły mi niezawodne papiery BloomCraft - idealne do takich nietypowych projektów 😊 Z muzycznego arkusza już korzystałam, przygotowując kartkę urodzinową dla barmanki (dodatkowo wykorzystałam tam arkusz z "procentami" 😁). Idealne do stworzenia pracy okazały się też muzyczne tekturki od Filigranek.
Dodatek czerwonego koloru ma tutaj znaczenie, ale dla niewtajemniczonych nie jest to szczególnie istotna informacja, zatem uznajmy po prostu, że czarny i biały dobrze się komponują z czerwonym 😉









-----------------------------------------------------
Pozdrawiam serdecznie 😊

Komentarze

  1. super pomysł :) Z chęcią bym zamówiła taką na drzwi dla chłopców, z napisem zamknięte (knujemy niecny plan) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pomyślimy, może coś się uda w tym temacie zrobić ;)

      Usuń
  2. Fantastyczna! Świetny pomysł! Uwielbiam takie spotkania. Niestety ostatni raz, kiedy mogłam muzykować na żywo z innymi, minął bezpowrotnie, kiedy skończyłam 15 lat. Pół podstawówki, a zwłaszcza 3 ostatnie klasy, spędziłam, muzykując z 2 koleżankami. Miałyśmy flety, wiolonczelę i pianino. Cudowne trio, niemal wszystko się dało zagrać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fantastyczne wspomnienia! JA w dzieciństwie i wieku nastoletnim nie miałam takich okazji, za to nadrabiam teraz :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Świetny pomysł! Super połączenie kolorów 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł, super jest ta zawieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo efektowna zawieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna zawieszka i piękny prezent zarazem. Fajne sa takie spotkania, dawno nie brałam w podobnych udziału...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      A spotkania sympatyczne i zawsze radosne :)

      Usuń
  7. Fajny pomysł, taka zawieszka sprawdziła by się w szkołach i na drzwiach dziecięcych pokoi, choć przyznam, że i na drzwiach do pracowni ładnie by się prezentowała z napisem "zarobiona jestem, nie przeszkadzać!" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, musze zrobić zawieszkę dla siebie! Dzięki za pomysł ;)

      Usuń
  8. Świetna zawieszka, a jeszcze lepiej okoliczności dla jakiej powstała... Miłe macie te spotkania i miły jest Twój gest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję a sympatyczny komentarz i pozdrawiam ciepło :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.