Wiosenny domek - dekoracja




Cześć!

Wiosna w pełni, forsycje się żółcą, więc w mojej pracowni nadal królują projekty wiosenne.
Tym razem wiosenny domek w zieleni i z kwiatami. A także z motylami.


Wiosenny domek


Domek powstał na bazie Woodouts. Okleiłam go pięknym papierem ITD Collection, dodałam kompozycję z papierowych kwiatów, kilka tekturek z Wycinanki (które potuszowałam delikatnie tuszem Distress) i kilka motyli z arkusza LemonCraft. Całość uzupełniłam jednym z moich ulubionych dodatków - emaliowanymi kropkami. Rant domku (bo baza jest gruba) okleiłam taśmą tiulową z różami w kolorze kremowym. Wydaje mi się, że ten dodatek fajnie uzupełnia całość i tworzy atrakcyjną oprawę dla domku. 
Cała dekoracja nie jest zbyt skomplikowana ani czasochłonna, a efekt jest przyjemny dla oka. Wydaje mi się zatem, że jest to ciekawa propozycja dekoracji mieszkania 😊








Pracę zgłaszam do zabawy na blogu Studio75:
ptak - zielony - kwiat
-----------------------------------------------------
Czy u Was też "panoszą się" wiosenne dekoracje?
Czy może dominują te typowo wielkanocne?
Pozdrawiam serdecznie 😊

Komentarze

  1. Piękny wiosenny domek...bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny, słodki ten Twój domek. Kiedyś chciałam udekorować domek na kawę, ale chyba nie umiem, więc odpuściłam.
    Ja nie obchodzę religijnych świąt. Na weekend już się umówiłam ze znajomymi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Mam nadzieję, że czas ze znajomymi spędziłaś miło :)

      Usuń
  3. Śliczny domek. U mnie są bardziej wiosenne dekoracje niż wielkanocne.
    Chodź chce jeszcze domek zrobić, ale nie wiem kiedy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ciekawa jestem Twojego domku, czekam ;)

      Usuń
  4. Śliczna dekoracja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały, taki romantyczny :)
    U mnie z dekoracjami jest pół na pół, trochę rzeczy wiosennych, a trochę wielkanocnych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      A wkrótce pewnie zaczną się klimaty wakacyjne ;)

      Usuń
  6. Kasiu, śliczny, taki delikatny ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny domek, wspaniały efekt końcowy:) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Studio75 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna wiosenna dekoracja!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.