Fioletowy album harmonijkowy



Cześć!

Jeśli śledzicie wydarzenia w świecie scrapowym, to zapewne kojarzycie imprezę Art and Craft, która po raz pierwszy odbyła się w październiku 2018 roku w Krakowie. Tak się szczęśliwie złożyło, że akurat miałam możliwość wybycia z domu na cały dzień, a do Krakowa mam dogodny dojazd (nie lubię jeździć po Krakowie samochodem jako kierowca, więc wybrałam się busikiem).
Z wyjazdu przywiozłam oczywiście troszkę przydasiów, ale także kilka zdjęć. Wyjazd był dla mnie okazją do spotkania się z kilkoma osobami, które dotychczas znałam jedynie wirtualnie. Fajnie było spotkać się osobiście, a dziewczyny w realu były tak samo sympatyczne, jak w "internetach"😊
No w każdym razie zdjęcia tak sobie czekały, nabierały mocy urzędowej, aż wreszcie, w końcu - doczekały się oprawy w album. A w zasadzie to albumik, bo harmonijka ma rozmiar 12x12 cm, więc jest raczej niewielka.
Całość ozdobiłam w kolorach fioletu i beżu. Wnętrze ozdobione jest "na płasko", bo wymusza to forma albumu. A okładkę zdobią przestrzenne kwiaty z foamiranu.  Jest też wzór z szablonu, zrobiony za pomocą brokatowej pasty Nuvo. Niesamowicie połyskuje, jest bardzo wyrazista. A do tego świetnie się aplikuje i nie podpływa pod szablon. Fajny przydaś 😉









-----------------------------------------------------
Byliście już na Art and Craft?
A może wybieracie się na tegoroczną edycję, w październiku?
Pozdrawiam serdecznie 😊

Komentarze

  1. super Kasiu! Ja idę na na warsztaty czerwcowe we wro, właśnie na album harmonijkowy. Dałam się namówić Pati :D
    ale się ciesze jak dziecko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      No to fajnie, że się wybierasz, bardzo lubię klimat imprez warsztatowych :) Ja jeszcze nie wiem, czy będę na tym zlocie, jakby co, to dam znać :D

      Usuń
  2. Zazdroszczę możliwości bywania na takich imprezach. :) Albumik uroczy, szczególnie okładka. Ta pasta natychmiast mnie zachwyciła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :) To prawda, takie spotkania są fantastyczne...
      A pasta naprawdę cudna i w dodatku ma wiele pięknych kolorów :)

      Usuń
  3. Na zdjęciach nie widać, ze album jest tak małych rozmiarów. Fajną masz Kasiu Pamiątkę :) A pasta prezentuje sie Super! I jak zawsze podziwiam efekt końcowy z takimi pastami, i myślę sobie "fajnie byłoby taką mieć" to w ostatecznej decyzji przeważa myśl "ale gdzie ja ją wykorzystam?" ;) Hahaha i w tej sposób pasty tego typu są przeze mnie pomijane,ale może w końcu się zdecyduje na zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny album...ślicznie ozdobiony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczny ten album, piękną masz teraz pamiątkę :)
    Ja na razie o zlotach nie myślę, często w piątki i soboty jeżdżę do szkoły, a jak już nie mam zajęć, to nie chce mi się ruszać z domu. Ale jeszcze rok i znowu będę wolnym człowiekiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      No to czekam na "za rok" i mam nadzieję, że się spotkamy na jakimś zlocie :*

      Usuń
  6. Przepiękny album. Cudne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny albumik, ja mam nadzieję, że uda mi się wybrać, na któryś zlot A&C

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny album i kwiaty

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny albumik! Może kiedyś tam dotrę, bo choć mieszkam blisko, to zazwyczaj nie mam możliwości dotarci...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      No oby, trzymam kciuki :) I może ja też wtedy będę ;)

      Usuń
  10. Wspaniała praca , a ten wzór z maski hipnotyzuje, Uwielbiam brokat , dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Miło mi, że tak Ci się spodobało :)

      Usuń
  11. Piękna praca 💕 zazdroszczę możliwości jeżdżenia na zloty, ja mam niestety zbyt daleko 😢

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Oj, ale na każdy zlot tak daleko? W różnych miastach są, może gdzieś masz w miarę blisko :) Taki zlot to super sprawa :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.