Wielkanocny koszyczek - dekoracja




Cześć!

Święta Wielkanocne już za kilka dni, zatem i u mnie pojawiła się wielkanocna dekoracja.
Jak już pisałam ostatnio, nie mam ich w domu zbyt wiele, bo przeważają te wiosenne. Ale jeden koszyczek jeszcze nikomu nie zaszkodził, prawda? 😉


Wielkanocny koszyczek


Koszyczek to gotowa baza z paper mache. Okleiłam go taśmą jutową z koronką, a uchwyt okręciłam bawełnianym sznurkiem.. Do środka upchnęłam sizal i rafię, dodałam tez nieco mchu. W mchu umieściłam żółtego ptaszka i jajeczka ze styropianu oraz drobne kwiatuszki. Kompozycję uzupełnia żółtka kokardka.
Powstała szybka, nieskomplikowana, ale miła dla oka dekoracja 😊






Pracę zgłaszam do udziału w zabawie na blogu egoCraft:
mech - jajko - wstążka


-----------------------------------------------------
Pozdrawiam serdecznie 😊

Komentarze

  1. Śliczny jest, te kolory bardzo przyjemne, takie ciepłe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjemnie wszystko jest ze sobą połączone :) Czuć wiosenny i świąteczny podmuch :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny koszyczek Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszyczek chyba malutki, to w zupełności nie zaszkodzi takie małe cudeńko :)
    Ściskam mocno i chcę Ci życzyć Wesołych Świąt ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malutki, całkiem niewielki ;)
      Dziękuję :) Za życzenia także, choć z opóźnieniem ;)

      Usuń
  5. Śliczna dekoracja, bardzo mi się podobają kolory, takie pozytywne, wiosenne :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.