Wiosenny domek dla ptaszków - dekoracja shabby chic


 

 
Cześć!

Wiosna już chyba na dobre się rozgościła, zresztą mamy już kwiecień, a to chyba do czegoś zobowiązuje? 😉
No a wiosną, wiadomo - ptaki świergolą, gniazdka wiją, jajka skłądają...



Wiosenna budka dla ptaków


No to u mnie także ptaszki. Z budką, z gniazdkiem i z jajeczkami. A także z kwiatami. A wszsytko to w stylu shabby chic i pasujące do jajka shabby, które tak Wam przypadło do gustu.
Bazę domku znajdziecie w Woodouts, natomiast papiery, którymi okleiłam bazę to produkt ITD Collection.
Naprawdę lubię takie delikatne i romantyczne dekoracje, tym bardziej, żę dobrze sie komponują z dekoracjami nawiązującymi do stylu prowansalskiego, które też bardzo mi się podobają 😊

W zasadzie dodatków w tej dekoracji jest niewiele: trochę sizalu, chrobotek, kilka kwiatków (obowiązkowo moje ukochane Wild Orchid Crafts), kilka fioletowych kulek (to takie delikatne nawiązanie do lawendowego koloru Prowansji), gniazdko z jajeczkami i ptaszki. I w zasadzie tyle, a całość cieszy moje oczy 😊



Pracę zgłaszam do udziału w zabawie:

-----------------------------------------------------
Zapraszam do zabawy!
Pozdrawiam serdecznie 😊

Komentarze

  1. Piękny domek ❤️ bardzo delikatny. Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojaaacie jaka cudna dekoracja do mieszkania. Swietby ten domek!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny domek a te ptaszki są przesłodkie ...piękna wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna praca! <3 zamiast kwiecień, to przeczytałam "jesień" i tak się zwiesiłam... :P chyba późna pora

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      No wiesz, za jesienią to ja raczej nie tęsknię jeszcze :P

      Usuń
  5. Cudo <3 delikatnie i bardzo wiosennie, to gniazdko z jajkami idealnie tam pasuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki romantyczny, super te ptaszki. Całość bardzo urocza.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku Kasiu, jaka piękna ta dekoracja! :D Klimatyczna i wiosenna, cudownie nastrajająca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękny! Taki delikatny, romantyczny i do tego bardzo klimatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny domek! I widać, że mieszkańcy są bardzo zadowoleni. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna wiosenna dekoracja!!! Ucieszy oczy niejednego oglądacza:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna dekoracja, bardzo mi się podoba 💕

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna budka, taka delikatna, prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.