Jak z obrazka - okrągły blejtram



W te wakacje wyjątkowo "chodzą" za mną prace w morskim klimacie. W zasadzie nie wiem, czemu. Wakacje zdecydowanie częściej spędzam w górach niż nad morzem, a styl naszego domu w niczym nie przypomina marynistycznego czy hampton. No ale cóż poradzę, że wgłowie rodza się kolejne pomysły na morskie prace? 😉


Na okrągłym blejtramie

Pomysł na tę pracę wskoczył do mojej głowy, gdy zobaczyłam papier Stamperii z żaglówką. Od razu pomyślałam, że fajnie będzie wyglądać jako obrazek widziany niby przez bulaj. Jak pomyślałam, tak zrobiłam. Nakleiłam papier na okrągły blejtram, obrzeże okleiłam sznurkiem jutowym, dodałam muszelki, tekturki, chrobotka, gazę, dwa rodzaje proszku mineralnego (imitują piasek) i kilka scrapków papierowych, które najbardziej przypominały mi glony morskie i wodorosty. 
Teraz tylko muszę podjąć decyzję, czy obrazek będzie stał, czy wisiał nad kominkiem. Oczywiście w towarzystwie stojaka na zdjęcie i osłonki na doniczkę 😊









--------------------------------------------------------
A moim okrągłym obrazkiem przypominam
o aktualnym wyzwaniu na blogu Przyda Się:
"Na okrągło!".
Zapraszam do udziału i pozdrawiam serdecznie 😊

Komentarze

  1. Cudowna praca. Ike detali..... Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blejtram :) Oj mnie też tym roku chodzą po głowie morskie klimaty :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro chodzą, to trzeba je uzewnętrzniać ;) Dziękuję :)

      Usuń
  3. Pieknie zrobiona praca.Detale są swietne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale oddałaś morski klimat😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny klimat,cudowna praca!Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Przyda Się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu, piękny kolor naniosłaś, jest bardzo uspokajający. Praca niezwykle klimatyczna, i urocza w szczegóły, aż chce sie oglądać "na okrągło" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję Kasiulku za tak miły komentarz :)

      Usuń
  7. Piękny i bardzo klimatyczny obrazek :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.