Medal dla dzielnego kinomana



Czy lubicie chadzać do kina? Ja bardzo, choć ostatnio trudno mi odnaleźć w repertuarze coś godnego uwagi. Ale, podobno, są tacy, którzy w ogóle do kina chodzić nie lubią 😉 Dlatego też, kiedy już taka osoba zdecyduje się pójść na seans, to zasługuje na... nagrodę 😄

Proszę Państwa, oto medal

W związku z tym, że osoba odznaczona jest płci męskiej, ograniczyłam ilość dodatków i kolorów. Postawiłam na beż i czerń oraz industrialne wzory.

 Medal został ponoć przyjęty z należytym honorem 😁

-------------------------------------------------------- 
Pozdrawiam serdecznie 😊

Komentarze

  1. Świetny jest!
    Ja uwielbiam chodzić do kina, chociaż teraz, od kiedy wróciłam na wieś, robię to rzadko. Jak studiowałam, to często odwiedzałam kina, ale takie małe, klimatyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja ostatnio mam największy problem ze znalezieniem w repertuarze czegoś godnego uwagi... Nawet bym poszła, ale przeważnie nie ma na co ;)

      Usuń
  2. Rewelacyjny ...chodzę rzadko do kina...jakoś wolę książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Oj, książki też zajmują u mnie priorytetowe miejsce, czytam codziennie. Ale dobry film w kinie też lubię czasem obejrzeć :)

      Usuń
  3. Fajny ten medal. Ja lubię chodzić do kina więc dla mnie taki się nie należy. Piękna praca Kasiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      W takim razie może medal stałego bywalca? ;)
      Przesyłam moc pozdrowień!

      Usuń
  4. Super pomysł! Osobiście rzadko chodzę do kina, ale zdarza mi się, wolę teatr.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię kino, mimo że nie jest w ogóle przystosowane ani dla ON, ani dla autystów. :( Kiedyś chodziłam na seanse prasowe z tego powodu, bo było niewielu ludzi i zachowywali się jak ludzie. Teatr kocham jeszcze bardziej, chociaż większość też jest niedostępna. Fajny pomysł z tym medalem. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Medal wyszedł świetny. A do kina lubię chodzić. Chodź ostatnio najczęściej oglądam bajki z dziećmi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kino ma swój klimat, którego nie osiągnie się w domu. U mnie jednak zawsze wygrywa książka... więc chyba mogłabym dostać taki medal, gdyby ktoś mnie na to kino namówił. Fajny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyjątkowo pomysłowa praca! Można rzec: na medal!😉

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.