Kartka w pudełku - retro i trochę bałaganu



Czy duet turkusu i różu może być retro? Ten z kolekcji Daydream od Lemoncraft pasuje mi do retro idealnie. Prawdę powiedziawszy nie do końca wiem dlaczego. Kolory są intensywne i nasycone, aż proszą się o "czystą" pracę, a ja wprost uwielbiam łączyć tę kolekcję z brązowymi tuszowaniami.


Retro i trochę bałaganu

Ze wspomnianej kolekcji stworzyłam kartkę w pudełku. Sporo jest tu wycinanych elementów, trochę tekturek (kolorowanych tuszami) i dużo bałaganu powstałego poprzez zastosowanie sizalu i chlapań (białym i turkusowym splashem). Do tego dużo brązowego tuszu. Całość jest niezwykle wyrazista 😊













 Moją bałaganiarską kartkę stworzyłam specjalnie na wyzwanie:

https://artimeno.blogspot.com/2018/07/wyzwanie-68-kartka-w-kartoniku-bez.html

-------------------------------------------------------- 
Ciepło pozdrawiam 😊

Komentarze

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.