Wiosenny shaker box na piku

wiosenny shaker box na piku


Cześć!

Niedawno przedstawiałam Wam, w weekendowych inspiracjach, dekoracje na piku oraz kartki z shaker boxami. Bardzo lubię obie te formy prac i tym razem połączyłam je, aby stworzyć shaker box na piku.
Dekorację tę wykonałam podczas warsztatu na żywo, którego retransmisję możecie obejrzeć w grupie Świry Rękodzieła Inspirują. Zatem, jeżeli macie ochotę na stworzenie shakera na piku, to zapraszam do obejrzenia warsztatu 😉
Shaker box powstał z kolekcji "Hello Spring" od Studio75. W najbliższym czasie możecie spodziewać się u mnie większej ilości prac z papierami tej marki. Także podczas warsztatów na żywo, bo szykuję dla Was nowe projekty.

Wiosenny shaker box na piku

Wiosenny shaker box na piku

Wiosenny shaker box na piku

Wiosenny shaker box na piku

Wiosenny shaker box na piku

Wiosenny shaker box na piku


--------------------------------------------------
Pozdrawiam serdecznie 😊

https://www.instagram.com/pracownia.esme/https://esmescrap.blogspot.com/2019/11/proste-kartki-bozonarodzeniowe.html

Komentarze

  1. Śliczny, kolory obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna forma.
    Przepiękna, delikatna ozdobą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny, taki delikatny.
    Właśnie zbieram przydasie, by zrobić swój ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gajny shaker-lizak:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna, taka rustykalna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny! Bardzo delikatny i subtelny :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejna piękna ozdoba na piku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna ozdoba w mojej ulubionej kolorystyce, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny pomysl z shaker boxem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna ozdoba, taka lekka. I uroczy ptaszek na niej przysiadł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki słodki :) Jak lizak :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.