Czekoladownik dla mamy



Cześć!

Już jutro święto mam 😊 Jeżeli macie to szczęście, że możecie swoją mam ę obdarować upominkiem, to na pewno wiecie, co sprawi jej największą radość. Czy będzie to książka, kosmetyk, jakiś inny drobny upominek? A może kupon na wizytę u kosmetyczki? A może najlepszym prezentem dla mamy będzie spotkanie się z jej dziećmi? Bez względu na to, która opcja jest Wam najbliższa, na pewno przyda się dodatek w postaci ozdobnie zapakowanej czekolady. W zasadzie czekoladownik może być nawet prezentem samym w sobie, dla tych mam, które "wszystko już przecież mają i nic nie potrzebują"
Czekladownik ma jeszcze tę zaletę, że można go przygotować w jedno popołudnie, więc dla spóźnialskich jest to pomysł idealny!
Mój czekoladownik stworzyłam z papierów Studio75 i z dodatkiem tekturek Artemisji. Kilka kwiatów i kryształków w zupełności wystarczyło, aby uzupełnić kompozycję. Do czekoladownika dołączyłam jeszcze bilecik, na którym można wypisać kilka ciepłych słów.

czekoladownik dla mamy

czekoladownik dla mamy

czekoladownik dla mamy

czekoladownik dla mamy

czekoladownik dla mamy

czekoladownik dla mamy

czekoladownik dla mamy

--------------------------------------------------
Pozdrawiam serdecznie 😊

https://www.instagram.com/pracownia.esme/https://esmescrap.blogspot.com/2019/11/proste-kartki-bozonarodzeniowe.html

Komentarze

  1. Piękne opakowanie na słodki upominek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny! W dodatku z niespodziankami w środku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny z tym sercem ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny czekoladownik :) Lekki, przyjemnie pastelowy i zalotnie błyszczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały czekoladownik.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie wygląda to jaśniutkie tło z zielenią listków i brzoskwinkowym napisem. Śliczny czekoladownik.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.