Dekoracje na piku - weekendowa inspiracja #30


Cześć!

Dzisiaj mam dla Was kolejny odcinek "Weekendowych inspiracji".
Tym razem chcę Was zachęcić do tworzenia dekoracji na piku. Czyli po prostu dekoracji na patyku. U mnie zwykle są to dekoracje papierowe, choć często urozmaicane np. dodatkiem mediów albo samą formą - shaker boxy na piku. Zdarzają mi się także dekoracje przestrzenne, jak konewka z kwiatową kompozycją. W planach mam także dekoracje wykonane techniką decoupage.
Takie dekoracje na piku są proste w wykonaniu, a jednocześnie niezwykle efektowne. Mogą stanowić wspaniałą dekorację doniczek z kwiatami, jeśli te akurat nie kwitną i chcemy je nieco "pokolorować".
Ciekawa jestem, czy tworzycie tego typu dekoracje. Jeśli tak, to koniecznie zostawcie w komentarzach linki do swoich wpisów, chętnie pooglądam Wasze dekoracje na pikach 😊




 

A na końcu - najnowsza dekoracja na piku, z tekturkami Artemisja 😊




--------------------------------------------------
Pozdrawiam serdecznie 😊

https://www.instagram.com/pracownia.esme/https://esmescrap.blogspot.com/2019/11/proste-kartki-bozonarodzeniowe.html

Komentarze

  1. PIękne ozdóbki- sama mam kilka w kwiatkach ;-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Co jedna to piękniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ozdoby cudne może i ja spróbuję coś podobnego zrobić na piku? Jeszcze nie robiłam nic takiego podobnego...

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje dekoracje są absolutnie przecudowne!
    Ja jeszcze nie próbowałam takich robić, choć mam 2 bazy i miałam taki zamiar. :) U mnie kwiaty nie rosną w ogóle. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł.
    Piękne są te dekoracje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te Twoje ozdoby! Lubię dekoracje na piku, bo przyjemnie się je robi i są bardzo praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne dekoracje i bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dekoracje na piku uważam za wspaniały pomysł! Wszystkie są piękne i idealnie zrobione :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne - małe ale jak efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję, dziewczyny :) Fajnie, że dekoracje Wam się podobają, a jeśli nie macie jeszcze takich wytworóe na swoim koncie, to gorąco polecam spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nigdy nie robiła dekoracji na piku, twoje wyglądają super. Może i ja sie kiedyś skuszę i zrobię cos takiego.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.