ATC sowa




Obecny rok obfituje u mnie w karty ATC. Wciągnęły mnie te wymianki i każdego miesiąca biorę udział przynajmniej w jednej. Tym razem przygotowałam karty do wymianki o tematyce "Sowa".
Za bazę posłużył mi papier Lemoncraft. Na nim "przysiadły" sowy wykonane przy użyciu stempla, który jest częścią zestawu, który otrzymałam od Chimery w wymiankce wakacyjnej, jaką zorganizowałam na blogu Świry Rękodzieła. Sowy pokolorowałam zwykłymi kredkami. Do tego dodałam "gałązkę" z tekturki w kształcie strzałki oraz coś na kształt kwiatka, co powstało z liści w jesiennych kolorach, które otrzymałam od Ireny - wraz z czekoladownikiem w ramach jesiennej wymianki czekoladowników. Spasowały mi tutaj idealnie 😊




--------------------------------------------------
Przesyłam moc ciepłych pozdrowień
😚
 
https://www.instagram.com/pracownia.esme/https://esmescrap.blogspot.com/2019/11/proste-kartki-bozonarodzeniowe.html


 

Komentarze

  1. Słodkie maleństwa, tak patrzę na te wymianki ATC i coraz bardziej przychodzi mi ochota żeby też zacząć brać w nich udział, kto wie... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne ATC z sową w jesiennych barwach a dynie w tle super

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne! Świetna jest ta sowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne karty Kasiu, a sowa siedzi i paCZy i jak ładnie pomalowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe te twoje ATC

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne ATC i sówki i te dynie cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne prace, jeszcze nigdy nie robiłam tego typu prac. Tobie to wychodzi świetnie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.