Kartka dla dziewczynki - kurs foto


Kursik na kartkę z cyklu szybko i łatwo :)
Taka mała inspiracja, jakby Wam brakło weny a potrzebna była karteczka "na już".
Potrzebne będą:
* papiery (mogą być jakieś niewielkie kawałki),
* serwetka papierowa,
* grafika,
* tekturki, wycinanki,
* papierowe kwiatki,
* papierowe listki,
* pręciki, kwiatki akrylowe, perełki albo kropeczki emaliowane - od Was zależy, czego użyjecie ;)
* tusz i gąbeczka,
* klej, nożyczki, taśma,
* baza kartki
* kostki dystansowe albo inne materiały do dystansowania (ja użyłam tektury).


Wycinamy 2 kawałki papieru, jeden wielkości bazy kartki, drugi trochę mniejszy. Brzegi papieró, serwetki i grafiki tuszujemy. Ja użyłam tuszu w kolorze beżowym. Jest bardzo delikatny a jednocześnie bardzo ładnie podkreśla brzegi:
 Pierwszy kawałek papieru przyklejamy do bazy, każdy kolejny element układanki sklejamy na dystans":
 Układamy kompozycję z kwiatków i liści. Liście dodatkowo tuszujemy na brzegach i nieco tarmosimy, żeby nie były zbyt płaskie:
 Dokładamy jeszcze kilka tekturek i kropek emaliowanych:
Na koniec jeszcze napis i gotowe :)


Prawda, że proste? ;)

W pracy użyłam produktów ze sklepu Wycinanka:
koperty i dekory - koronka.

Pozdrawiam,
Esme

Komentarze

  1. Bardzo słodka ta kartka, fajnie skomponowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kompozycja prosta i nieskomplikowana, nawet początkujące osoby sobie poradzą :)

      Usuń
  2. Obrazem rozczula, idealny do słodkich, pastelowych kartek ;) Jak tylko czas pozwoli, to skorzystam z kursu -"Lubię to!" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Miało być "Obrazek rozczula" ;)

      Usuń
    2. Mam jeszcze trochę tych grafik w swoich zbiorach i zawsze chętnie po nie sięgam :)
      Czekam na Twoją interpretację karteczki, na pewno będzie pięknie :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.